הנואמים בהילולא השנתית של "כסא רחמים": הרב עמאר והרב בקשי דורון

    יוסי אשר 1 Comment on הנואמים בהילולא השנתית של "כסא רחמים": הרב עמאר והרב בקשי דורון
    13:00
    23.05.24
    אתר קול חי No Comments on הרהב והקונספציה: כך נשמע נתניהו לפני שנה בדיוק • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שלישי הבא, ט"ו בטבת תתקיים ההילולא השנתית הגדולה לזכרו של הגאון רבי מצליח מאזוז הי"ד, המתקיימת מזה 40 שנה ע"י מוסדות "כסא רחמים" בראשות ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז.

    ההילולא, תשולב עם ההילולא לזכרם של הרמב"ם, המקובל האלוקי רבי יעקב אבוחצירא זיע"א, רבי משה כלפון הכהן מחכמי תוניס – ג'רבא, ורבי אברהם כהן מחשובי הפוסקים של יהדות תוניסיה, אשר יום הסתלקותם חל באותו שבוע.

    בוועדה המכינה של האירוע מציינים כי הביקוש להשתתף בהילולא גובר מידי שנה ומכירת הכרטיסים השנה החלה בשלב מוקדם יותר, על מנת להיענות לבקשתם של האלפים המבקשים ליטול חלק בהילולא. "השנה יותר מתמיד התגלתה התגייסות מפתיעה של אלפי תורמים ותומכים שבאים כדי להביע את תמיכתם במרן ראש הישיבה, נוכח העליהום שיצרו אנשי דלא מעלי שמסרבים לרדת לסוף דעתו של הרב", דברי חבר הוועדה

    נואמי הכבוד באירוע יהיו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון שליט"א והראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, ועוד גלריה נרחבת של רבנים מכל גווני הקשת התורנית, רבני ערים, ראשי אבות בית דין, ראשי ישיבות, רבני קהילות, ואישי ציבור, ועוד.

    במהלך האירוע ישאו דברים גדולי ישראל שליט"א, והרבנים המשתתפים, שידברו בשבחה של הישיבה, ועל החובה לעמוד לצדו של ראש הישיבה ולתמוך בישיבה הקדושה. כאשר את המשא המרכזי ישא כמובן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א.

    באירוע יעלו על נס את מוסדות "כסא רחמים" המונים כיום שורה של מוסדות וסניפים – כאשר הישיבה עצמה מונה חמישה סניפים בבני ברק, אלעד, ת"א, נתיבות ואשקלון. מלבד זאת, המוסדות כוללים עשרה תלמודי תורה בבני ברק, עמנואל, אלעד, ירושלים, תל ציון, נתיבות, עכו ומעלה אדומים. כמו כן סמינרים ובתי ספר לבנות, כוללים בבני ברק, אלעד, גבעתיים, ראשון לציון ונתיבות ועוד.
    האירוע הנחשב להילולא הגדולה בישראל סביב שולחנות ערוכים, יתקיים במרכז הכנסים והאירועים – חצר המלכה, שם ישבו הגברים, ובאולמי "הרמוניה בגן" הסמוך, שם תשבנה הנשים אשר יצפו באירוע במעגל סגור.

    במהלך הערב תתקיים תפילה מיוחדת ע"י מנהל הישיבה הרה"ג צמח מאזוז, וכן הדלקת נרות לע"נ הרבנים כאשר משתתפי האירוע יוכלו לרכוש נרות לזכר נשמתם של הרבנים.

    כמו כן, באירוע ישתתפו אורחי הכבוד, מהנגידים הגדולים של עולם התורה – הנגיד הר"ר ינון עמאר ממקימי הקהילה היהודית במרסיי ומפטרוני עולם התורה בעיר, וכן הרב הלל סתהון מרבני הקהילה החאלבית בארה"ב.

    תזמורת מורחבת עם הזמרים יובל טייב ובני ברדה ינעימו את האירוע שיועבר במעגל סגור ע"ג מסכים לכל האולמות הסמוכים.
    למשתתפים יחולק ספר מיוחד – חלק ג' של הסדרה המונומנטאלית "הפטיש החזק", ספר רב ערך בן 500 עמודים עם כריכה קשה, אודות חייו של בעל האיש מצליח זצ"ל.

    לנשים יחולק סידור ותהילים מהודר, מהדורה מיוחדת בכריכה קשה שיוצא לאור לכבוד האירוע.

    במסגרת ההילולא יתקיים ערב הוקרה לתורמים, אשר יקבלו אות הוקרה מיוחד במהלך הערב. בנוסף, במהלך הערב יוגרלו שני רכבי שברולט תכשיטי זהב ועוד עשרות פרסים ייחודים ויוקרתיים לכל הרוכשים כרטיס להילולא.

    רבים מאלו שהשתתפו בהילולות הקודמות ותרמו כספים לישיבה, מספרים כי ראו נסים וישועות לאחר שקיבלו את ברכתו של ראש הישיבה הגר"מ מזוז, שהבטיח שכל מי שתורם לישיבה יראה ברכה לפחות פי עשר.. מה גם שמלבד זאת שהקרן קיימת לעולם הבא.



    1 תגובות

    מיין תגובות