ח"כ מילביצקי: "עסקה צריכה לכלול את כל החטופים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מילביצקי: "עסקה צריכה לכלול את כל החטופים"

    ח"כ חנוך מילביצקי לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'קול חי': "עסקה צריכה לכלול את כל החטופים. ללא יוצא מן הכלל. אסור לעצור את המלחמה". על המחאה נגד הסיוע ההומניטרי: "לצערי יש הבדל ביחס שמקבלים מפגינים ומוחים משני הצדדים"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    12:38
    12.05.24
    עפר גדנקן No Comments on מרכנתיל פתח בסדרת כנסים ייעודיים ליועצי משכנתאות מובילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לעמדת הגורמים המשפטיים בנוגע להדחתו של ח"כ עופר כסיף: "זה לא צריך להרתיע אותנו. אנחנו לא יכולים לנהל את החקיקה שלנו לפי מה שבג"ץ יעשה או לא. אם יבואו עוד החלטות כאלה הוא יהפוך ללא רלוונטי לגמרי. החתימה של 80 ח"כים על הדחת כסיף היא חסרת תקדים. זו אמירה חשובה נגד הלאומנות הערבית".

    לדבריו: "כנראה שאנחנו עומדים לפני מערכה צבאית לא פשוטה בצפון. לא נכון ללכת להילחם להתנגשות חזיתית מול בית המשפט. כשירו על בגין באלטלנה הוא נתן פקודה של חדל אש ללוחמיו כי הוא אמר שלא תהיה מלחמת אחים. בסוף ימיו הוא אמר שזו הייתה ההחלטה החשובה בחייו. אני לא יזום מהלך שיכול לייצר מחלוקות בין הלוחמים, ולכן צריך להמשיך לעשות את העבודה שלנו בכנסת ולהתעלם מבית המשפט".

    על עסקת החטופים: "עסקה צריכה לכלול את כל החטופים ללא יוצא מן הכלל. אסור לעצור את המלחמה. אלה העקרונות שצריכים להנחות אותנו".

    על המחאה נגד העברת הסיוע לעזה: "יש הבדל ביחס שמקבלים מפגינים ומוחים משני הצדדים. זו מחאה צודקת. צריך לחשוב על נושא הסיוע ולעשות את זה בידיים שלנו".

    מילביצקי תקף את ראש האופוזיציה: "לפיד מציג אמירות שלוחות רסן חסרות אחריות ומפלגות שמציגות אותו באור מגוחך".



    0 תגובות