אין בושה: הסיע שב"חים באמבולנס וטען: "בדרך להציל חיים"

    פנחס בן זיו 1 Comment on אין בושה: הסיע שב"חים באמבולנס וטען: "בדרך להציל חיים"

    הלילה הגיע אמבולנס חשוד אל מחסום עופר בכביש 443 בכניסה לירושלים נהג האמבולנס סירב לבדיקה והזדהות וטען שהוא ממהר לתאונה קשה , לאחר סגירת המחסום בוצעה בדיקה באמבולנס ונמצאו שבחי"ם מסתתרים מאחורה • צפו

    צילום: ללא קרדיט
    14:56
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on יאשרו את הפארנצ'עס? דובר ראש העיר: "מאמין שיפתר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה במסגרת פעילות משותפת של לוחמי מג״ב עוטף ירושלים יחד עם לוחמי המעברים של צה״ל הבחינו הכוחות בעת פעילות במעבר ׳עופר׳ על ציר 443 באמבולנס פרטי מקורו בצפון שמגיע לשטח המעבר במטרה להיכנס לשטחי המדינה עת שנהג האמבולנס ועוזרו לבושים כאנשי רפואה.

    צוות הלוחמים שפעל אותה העת במעבר, חשד כי גרסתם של נהג האמבולנס ועוזרו איננה אמת בדבר שהינם בדרך לאירוע מציל חיים וזאת לאחר שבדקו במערכות הבטחוניות כי לא מתרחש באותה העת אירוע מסוג זה.

    הודות לנחישותם ומקצועיות של הכוחות, תפסו הלוחמים 8 שוהים בלתי חוקיים שהוסתרו בתוך ניידת האמבולנס.

     

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לאירוע וכתב: "האויב שלנו שובר שיא של שפל ולא בוחל בשום אמצעי בשביל לחדור לשטחי ישראל. גם באמצעות אמבולנס. מברך על ערנות הכוחות בשטח ועל סיכול ההברחה".

    לדברי בן גביר: "שב"חים מהווים פלטפורמה לפח"ע – נלחם בכל דרך למנוע את כניסתם".

    שר הבריאות אוריאל בוסו:‏ "אני רואה בחומרה רבה את האירוע בו השתמשו באמבולנס פרטי להברחת שוהים בלתי חוקיים. רכב הצלה צריך לשמש אך רק למטרה אחת – הצלת חיים. כל שימוש אחר מהווה פגיעה בבריאות הציבור".

    בוסו סיפר על הצעדים שנקט: "דרשתי לשלול את רישיון האמבלונס של הנהג ושל חברת האמבולנסים, כמו כן אני קורא לרשויות האכיפה למצות את הדין עם כלל המעורבים על מנת שמקרים חמורים כאלו לא יישנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      המרחם על אכזרים מתאכזר לרחמנים. זה לא פחות מסיוע לאויב בזמן לחימה.