קצין אג"מ אוגדת עזה: "הלחימה מתקדמת לפי התוכנית"

    המהדורה המרכזית No Comments on קצין אג"מ אוגדת עזה: "הלחימה מתקדמת לפי התוכנית"

    סא"ל במיל' ירון בוסקילה למימרן ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו נחשפים רק לחלק הראשון של הפעולה. הרעיון של החמאס היה לבנות את היכולות שלו בבתי חולים ובתי ספר, בדירקטיבה שלו הוא חשב שהיהודים לא יתקפו אזרחים. אנחנו הגענו לכל המקומות הללו עם כמה שפחות פגיעה בבלתי מעורבים. בהמשך ייחשפו התיעודים מבתי החולים שהפכו לקיני טרור"

    צילום: הביטחוניסטים
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קצין אג"מ באוגדת עזה, סא"ל במיל' ירון בוסקילה לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הלחימה מתקדמת כפי התוכנית. צה"ל בנה תוכנית מבצעית מסודרת כיצד להשמיד את החמאס, על שותפת ויכולותיו הצבאיות והממשלתיות. כרגע מתמקדים בצפון ובהמשך נעבור דרומה". לגבי החטופים אמר סא"ל בוסקילה: "אנחנו נחשפים רק לחלק הראשון של הפעולה. הרעיון של החמאס היה לבנות את היכולות שלו בבתי חולים ובתי ספר, בדירקטיבה שלו הוא חשב שהיהודים לא יתקפו אזרחים. אנחנו הגענו לכל המקומות הללו עם כמה שפחות פגיעה בבלתי מעורבים".

    "אנחנו פועלים עקב בצד אגודל, מתקדמים לאט. בהמשך ייחשפו התיעודים מבתי החולים שהפכו לקיני טרור. יש רעיון מסדר להתקפה הזו, כל דבר ייעשה בעיתו. מרכזי הטרור היו בצפון, נגיע לדרום בסדר נכון ובהיגיון מבצעי שימגר את פעילי החמאס. אנחנו רואים שיתוף פעולה ותיאום בין מערכות של ארטילריה ומודיעין. בעבר הלוחמים נלחמו בין בתים והיום הם דרך חורבות וזאת בעקבות המודיעין האיכותי".

    האזינו

     



    0 תגובות