יועצת של ח"כ נדרסה ע"י מפגינים עימם נפגש להידברות

    אבי יעקב No Comments on יועצת של ח"כ נדרסה ע"י מפגינים עימם נפגש להידברות

    יועצת ח"כ סוכות הותקפה ונדרסה אמש ע"י מפגין רוכב אופניים בכיכר הבימה והגישה הבוקר תלונה במשטרה. ח"כ סוכות: "מיעוט אנרכיסטי אלים וכוחני פגע בצורה איומה באישה רק כי חבשה מטפחת"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:45
    29.05.24
    בצלאל קאהן No Comments on "רוסיה משתפת פעולה עם חמאס למרות שיש לה אזרחים חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צבי סוכות הגיע אמש (חמישי) לכיכר הבימה בתל אביב, במטרה לקיים מפגש הידברות עם מתנגדי הממשלה במסגרת מבצע 'שיח אחים' המתקיים במספר מוקדים בכל רחבי הארץ. יוזמה זו מתבצעת כבר מספר שבועות ברחבת הכיכר.

    מארגני המחאה פירסמו בקבוצות קריאה להגיע לפוצץ את השיח. עשרות מפגינים המתינו מראש לח"כ סוכות בכיכר נצמדו אליו, דחפו אותו, קירבו זמבורות לאוזנו וצעקו לעברו קריאות גנאי, כל זאת תוך נסיונות שיח עם אנשים שהגיעו במיוחד למקום במטרה לדבר.

    בשיאו של האירוע, היועצת הפרלמנטרית של ח"כ סוכות הותקפה ע"י מפגין רוכב אופנים שדרס אותה פעמיים, ירק לעברה תוך כדי צרחות קשות בפניה -"נאצית". לאחר מכן הושחת גם ציוד של מאהל השיח.

    הבוקר הגישה היועצת תלונה במשטרה על התקיפה.

    ח"כ צבי סוכות מסר: "מיעוט אנרכיסטי אלים וכוחני פוגע בצורה איומה באישה שפשוט חושבת אחרת מהם. מצפה ממשטרת ישראל לעצור את התוקף ולהעמידו לדין"

    "אנו נמשיך במאמצים השיח והחיבור שלנו, כמו במהלך כל המפגשים המרגשים שלנו החודש האחרון בתל אביב ובכל רחבי הארץ. זה מה שרוב העם רוצה ומאמין- הידברות והסכמות. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו עם אחר."



    0 תגובות