שרת ההסברה: "חקירות נתניהו עלו 70 מיליארד שקל"

המהדורה המרכזית 2 Comment on שרת ההסברה: "חקירות נתניהו עלו 70 מיליארד שקל"

גלית דיסטל-אטבריאן ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו מצליחים ליצר מאזן הרתעה יפה מאוד בכל החזיתות. כל המחבלים שפגעו באזרחי ישראל מצאו את עצמם כמו שנתניהו אומר או בקבר או בכלא". השרה הוסיפה ותקפה את הפרקליטות: "התיקים שנתפרו לנתניהו עלו למשלם המיסים הישראלי כ 70 מילארד שקל! כולל את החקירה, 5 מערכות בחירות, עיכוב תשתית הסיבים האופטיים בגלל תיק בזק, התערבות במו"מ על הצוללות"

ביבי אולם מגיע מילצ'ן עורכי דין בית משפט מחוזי דיון משפט נתניהו מילצן צילום: פלאש 90, אורן בן חקון
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההסברה, גלית דיסטל לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אני חושבת שאנחנו בעקבות פעילות מאוד מוצלחת, עם כל הכאב שבנפילת החייל. אנחנו מצליחים ליצר מאזן הרתעה יפה מאוד בכל החזיתות. כל המחבלים שפגעו באזרחי ישראל מצאו את עצמם כמו שנתניהו אומר או בקבר או בכלא"

"אני מזהה קרע בעם, לא פשוט. זה לא קשור לרפורמה, לא קשור לממשלת הימין על מלא אלא על הזהות היהודית. אנחנו גם יהודים וגם דמוקרטים, אבל במקום הראשון יהודים ובצד השני יש כאלו שזה לא כך. יש גם אנשים חילוניים שמכירים שהזהות היהודית חשובה. אבל יש כאלו שרוצים שמרכיב הזהות היהודי יעלם ונהיה כמו ניו יורק. נקודת האור היא שמצביעי הליכוד ואנשי המרכז שמאל חיים במשותף"

"כששואלים אותי על 'ישראל השניה' אני אומרת כל הזמן שאצלנו המרכיב הראשון הוא יהדות. זה מה שחשוב שנתניהו עומד בראשנו, הוא אדם חילוני שגדל אצל אב היסטוריון שאמר לו תמיד שהיהודים לא מזהים את הסכנות בזמן"

"הצהרת עמי אשד מקוממת. עומד על מדים ומכפיש את בוחרי הימין כ'מכונת רעל'. הם אפי' לא מסתירים את זה, הכל צף – לחרדים לאתיופים ולמתיישבים אסור מה שלהם מותר"

"מדינת ישראל הפסידה עשרות מיליארדים, לדעתי למעלה מ-70 מיליארד. הצוללות התייקרו, התקנת הסיבים האופטיים נדחו ועוד. מאבק מיותר מכספי המיסים, ועוד קראו לנו ממשלת ביזה".

האזינו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    פשוט מרתיח לחשוב איזה סכום אסטרונומי נזרק לפח במקום שיגיע לקשישים , חולים , נכים וכו וכו