הח"כית מהליכוד חוזרת בתשובה? "שומרת שבת באופן מלא"

המהדורה המרכזית 1 Comment on הח"כית מהליכוד חוזרת בתשובה? "שומרת שבת באופן מלא"

ח"כ דלית דיסטל אטבריאן, שחוללה סערה פוליטית בחודש האחרון, בראיון עוצמתי ומטלטל הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. על הצעד הפוליטי שעשתה: "אני הושטתי יד אבל לא זכיתי לקבל מהצד השני יד אחות". על ההתחזקות הרוחנית: "כבר כמה שבתות שאני שומרת שבת באופן מלא, התחלתי גם לברך לפני האוכל"

צילום: .Hechtman/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ גלית דיסטל אטביריאן, שוחחה הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחסה למצב הלחימה ולמגעים על העסקה: "מצד אחד אנו משלמים מחיר כבד על הלחימה ומצד שני הגרועים באויבנו עוקבים אחרי התגובה שלנו, אם נתקפל הם יבינו שאפשר לפגוע בנו. מה שאני עושה זה פשוט לסתום את הפה ולתת לאנשי המקצוע לעשות את מלאכתם. מיטב המוחות מנהלים את המלחמה".

לדבריה: "גם משמאל וגם מימין עושים שימוש פוליטי בחטופים. אני הבנתי שכולנו הלכנו צעד רחוק מדי ואנחנו חייבים לעצור ולהושיט יד. אני הושטתי יד אבל לא זכיתי לקבל מהצד השני יד אחות. נדרשתי להרבה מאוד אומץ בצעד שעשיתי לכיוון האחדות. ידעתי שגם אם אחטוף מכל הצדדים – אלך לישון בנפש רגועה יותר".

האם את חוזרת בתשובה? "אחטא לאמת אם אומר כן או לא. כבר כמה שבתות שאני שומרת שבת באופן מלא, התחלתי גם לברך לפני האוכל, אבל אני עדיין לא רוצה להיצמד להגדרות הללו. זה בין האדם לבין קונו. למדתי את הפילוסופיה של כל סוגי הדתות, כשנחשפתי ליהדות שאלתי מדוע לא חשפו אותי לחומר הנפץ המדהים הזה? אחרי הנאום שלי כתבו לי הרבה חילונים 'סיקרנת'. זה תלוי איך משווקים את זה. הצעד שלי לא יסתכם בהרצאות בלבד. אני מקווה שאצליח להחדיר יותר יהדות לתוכניות הלימודים בבתי הספר".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות