המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

    בנצי לייזרוביץ 5 Comment on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

    מישהו במשטרה צריך לתת תשובות: במשך שעה ארוכה, אלפים המתינו עד בוש מחוץ לרחבת הכותל המערבי לאוטובוס שיחזיר אותם לביתם. מתברר כי עשרות רבות של אוטובוסים המתינו סמוך להר ציון אך לא אפשרו להם להתקדם לתחנת הכותל בשל רכבים פרטיים שחנו שלא כחוק באדום-לבן בצידי הכביש. המחדל הגדול – בכל האזור לא היה ולו שוטר אחד שיבחין בסאגה וייתן פתרון. מדוע העיר העתיקה נפתחה דווקא אתמול לתנועת רכבים פרטיים?

    צילום: צבי טסלר
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכשל המשטרתי אמש בכותל: אמש דווח ב'קול חי' כי אלפי אנשים ממתינים בתחנת האוטובוס סמוך לרחבת הכותל המערבי ולמעלה משעה אוטובוסים לא יצאו מהתחנה. בהמשך דווח כי 50 אוטובוסים ממתינים ולא מאפשרים להם להתקרב לתחנת הכותל.

    הבוקר מתבררים ממדי המחדל התחבורתי: לאחר כל-כך הרבה היערכויות של משטרת ירושלים לחג הפסח, באגף התנועה במשטרה פתחו אתמול את כל הכניסות לעיר העתיקה (שער יפו, בריכת הסולטן, וכניסה מכביש שער האריות) לרכבים פרטיים. כל מי שרצה יכל להגיע ואף להחנות את רכבו איך שרצה. הכשל העיקרי היה סמוך להר ציון שם חנו רכבים משני צידי הכביש באדום לבן.

    מצד אחד מגיעים רכבים, מהצד השני אוטובוסים באים לצאת מהכותל – אך אין יציאה. אף שוטר לא היה בכל האזור שיבחין וייתן פתרון, כשמישהו במשטרה הבין מה שקורה, כבר היה מאוחר. למעלה מ 80 אוטובוסים עמדו בפקק שהחל בסולטן סולימאן במשך 3 שעות ללא שום תזוזה.

    מישהו במשטרה צריך לתת תשובות איך זה שכל חול-המועד העיר העתיקה בירושלים הייתה סגורה לרכבים פרטיים וכל מערך התחבורה תיקתק, ורק אמש בלילה אחרון של חול-המועד הכל התהפך.

    ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי מחוז ירושלים פועלים יחד עם לוחמי מג"ב, מתנדבים וכוחות תגבור ארציים במהלך ימי חג הפסח כשעיקר ההיערכות המבצעית מתמקדת בדגש על מקומות הומי קהל והמקומות הקדושים בכדי לשמור על שלומם, ביטחונם ובטיחותם של המתפללים וכלל תושבי העיר והבאים בשעריה. מערך הביטחון השוטף תוגבר וכך גם הפעילות המשטרתית בצירי התנועה, במטרה לתת מענה לכל תרחיש, הכוונה וויסות התנועה למען ציבור משתמשי הדרך לצד פעילות אכיפה ממוקדת כנגד עבירות תעבורה חמורות ומסכנות חיים. בתוך כך, נרשמו עשרות דוחות תעבורה ונגררו כלי רכב רבים בהתאם, מתחילת החג. גם במהלך ימי חג שני של פסח, נפעל בכוחות רבים במטרה לאפשר למתפללים ומבקרים להגיע ליעדם בבטחה ובביטחון, תוך שמירת הביטחון, הבטיחות, הסדר והכוונת התנועה ברחבי העיר ירושלים".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אולי מישהו יכול להסביר מה הקשר בין תגובת המשטרה לבין המחדל שהתרחש בשטח ??..

      1. תמיד התגובות של המשטרה אותו דבר. הם יכולים פשוט לתת לgpt לכתוב להם את התגובות.

    2. 4

      מספיק שהיו שמים שוטר אחד בלבד בצומת בריכת הסולטן שרכבים פרטיים לא יעלו הכל היה זורם
      רשלנות שנראית בכוונה תחילה

    3. 3

      השוטרים פשוט הלכו לישון
      המחדל הזה קרה ב2 בלילה
      נראה לי שכדאי דחוווווף ללמוד מל"ג בעומר במירון בתשפג

    4. 2

      צריך לאכול שווארמה זה לא יעזור לאף אחד