נתניהו לתקשורת אמריקנית: אם נצטרך להילחם לבד – נעשה זאת

    אתר קול חי No Comments on נתניהו לתקשורת אמריקנית: אם נצטרך להילחם לבד – נעשה זאת

    נתניהו בריאיון לאיש התקשורת ד"ר פיל: "לי ולנשיא ביידן היו בעבר אי הסכמות והצלחנו להתגבר עליהם, אני מקווה שנצליח להתגבר עליהם עכשיו. נעשה מה שצריך בשביל להגן על המדינה שלנו". עוד אמר: "צריך להיות ממשל אזרחי בעזה, אולי בעזרת איחוד האמירויות וסעודיה ואחרים שרוצים יציבות ושלום"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
    19:42
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on פינת הפרשנים: צו מעצר – זכייה בפיס עבור נתניהו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המשבר מול הנשיא ביידן שהפנה עורף לישראל כשאמר שיעצור העברת משלוחי נשק לישראל במידה ותפעל ברפיח, אומר ראש הממשלה נתניהו כי הוא יעשה את מה שנחוץ לביטחון ישראל והביע תקווה כי יחד עם הנשיא ביידן הם יצליחו להתגבר על חוסר ההסכמות בינהם.

    בריאיון לתכנית אמריקנית הבהיר נתניהו: "אם ישראל צריכה לעמוד לבד – נעמוד לבד. אני מחוייב להחזיר את כל החטופים עד האחרון שבהם – אנחנו חייבים להביס את חמאס".

    נתניהו אמר בראיון כי במהלך הלחימה נמצאו בבתי המחבלים ספרים וטקסטים של ספרו של צורר היהודים היטלר שהיווה את הבסיס להשמדת היהודים באירופה: "הם מחנכים את ילדיהם לשנאת היהודים הזו. והם מתחבאים בין האזרחים – זה פשע מלחמה כפול. אף צבא בעולם לא מתמודד עם האתגר שישראל מתמודדת איתו בעזה". אמר נתניהו.

    על ההאשמות בבית הדין הבין-לאומי, אמר ראש הממשלה כי זהו "אבסורד. ישראל היא מדינה דמוקרטית שפועלת לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הלחימה".

    הבית הלבן הודיע הלילה כי טרם החליט בנוגע לעצירת משלוחי הנשק לישראל, על רקע המבצע ברפיח. בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי בממשל ביידן סיפקו לישראל כמה חלופות לפעולה נגד חמאס.

    מטוסי קרב תקפו הלילה מבנים צבאיים ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במספר מקומות בדרום לבנון. חיזבאללה דיווח כי ירה הלילה לעבר כלי רכב בשטח ישראל.

    בפיקוד העורף הודיעו אמש כי בשל המצב הבטחוני לא תתקיים השנה ההילולה השנתית של רבי שמעון בר יוחאי במירון ולא תתאפשר כניסה להר בין התאריכים ט"ז לי"ט באייר. "קיום האירוע בעת הנוכחית עלול לגרום לפגיעה ממשית בחיי אדם" נכתב בהודעת פיקוד העורף.



    0 תגובות