ראשי רשויות בנגב והגליל לנתניהו: 'עצור את הקיצוץ'

    איתי גדסי No Comments on ראשי רשויות בנגב והגליל לנתניהו: 'עצור את הקיצוץ'

    ברקע האיומים סביב עניין התקציב בהעברת כספים ממשרד הנגב והגליל והעברתו לסקטור הציוני דתי במשרדה של השרה אורית סטרוק, ראשי רשויות פונים לנתניהו: עצור את הקיצוץ בתקציב משרד הנגב והגליל

    יצחק וסרלאוף צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספר ראשי רשויות מהנגב והגליל, חלקם המזוהים עם הליכוד שיגרו מכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה שלא לקצץ מתקציב משרד הנגב הגליל בראשות השר וסרלאוף.

    בין החותמים, ג'קי לוי ראש עיריית בית שאן, רונן פלוט ראש עיריית לב הגליל, שי חג'ג' יו"ר המועצות האזוריות, יחיאל זוהר ראש עיריית נתיבות, בני ביטון ראש עיריית דימונה, שמעון סויסה ראש מועצת חצור, אלי ברדה ראש עיריית מגדל העמק ואיציק דנינו ראש עיריית אופקים.

    במכתבם ציינו ראשי הרשויות כי "במהלך החודשים האחרונים עמדנו מול שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ואנשי משרדו ולצערנו, התברר לנו השבוע כי מההבטחות הגדולות נותר סכום קטן הרבה יותר שמספיק אך בקושי לקיום הפרויקטים הקיימים, ובוודאי לא התאפשר שינוי אמיתי עמוק ומשמעותי".

    "אתגרי המשילות, הביטחון האישי, גידול האוכלוסייה וצמצום הפערים העומדים בפנינו מצריכים השקעה ממשלתית מסיבית. הקיצוץ המסתמן פוגע אנושות ביכולת שלנו להתמודד עם אתגרים אלה", הוסיפו בחריפות וחתמו: "אנו קוראים לך ראש הממשלה – בידך למנוע אחת ולתמיד את התרחבות הפערים בין המרכז לנגב והגליל. עצור את הקיצוץ!"

    כזכור, לפני מספר ימים שלח השר וסרלאוף מכתב לשר האוצר בצלאל סמוטריץ בו התריע כי הקיצוץ הגורף בתקציבים לנגב והגליל יפגעו אנושות בפרויקטים שמטרתם לפתח את הנגב והגליל ולצמצם את הפערים בינם לבין גוש דן.

    כמו כן, ראש עיריית דימונה בני ביטון שלח לפני מספר ימים מכתב לרה"מ ושר האוצר בבקשה למנוע את הקיצוץ בתקציב משרד הנגב והגליל של השר וסרלאוף: "אנו מבקשים ודורשים להשאיר את ההתחייבות והבטחת הבחירות והסכמים קואליציונים ולתקצב את משרד הנגב והגליל במלוא התקציב", כתב ביטון.



    0 תגובות