גלנט חושף בריאיון: זה התפקיד אליו אני מכוון בממשלה הבאה

    אסתי פלד No Comments on גלנט חושף בריאיון: זה התפקיד אליו אני מכוון בממשלה הבאה

    חה"כ יואב גלנט ב"מהדורה המרכזית": "מצביעי הליכוד הוכיחו לאורך עשרות שנים שהם מצליחים להביא נבחרת טובה מאוד שתעמוד ברשימת הליכוד. אני חושב שזה מה שיקרה גם הפעם"

    צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הליכוד, חה"כ יואב גלנט חושף הערב (שלישי) בריאיון למהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן, כי הוא חושק בתפקיד שר הביטחון בממשלה הבאה.

    בפתח הדברים, הוא התייחס למבצע בעזה: "המבצע עבר בהצלחה, צריך להביע הערכה לצה"ל ולשב"כ על עבודה ממוקדת. את הבסיס ואת השתית אנחנו הכנו בשומר החומות. הסיבה היא מפני שפגענו חזק בחמאס וכתוצאה מזה במערכה הזו הוא לא התערב. ההרתעה שנוצרה, יחד עם כמויות יותר גדולות של כסף שעובר לרצועה גרמו לחמאס להיות בצד".

    הוא הוסיף כי "לזכותם של לפיד וגנץ צריך לומר שהם קיבלו את ההמלצה של ראש השב"כ והרמטכ"ל להורות על החיסול. ההחלטה הזו הייתה נכונה".

    לאחר מכן התייחס גלנט לבחירות הפנימיות במפלגת הליכוד: "מצביעי הליכוד הוכיחו לאורך עשרות שנים שהם מצליחים להביא נבחרת טובה מאוד שתעמוד ברשימת הליכוד. אני חושב שזה מה שיקרה גם הפעם. הליכוד מקיפה רבדים רחבים מאוד בחברה הישראלית ממרכז ועד ימין ולכן רואים גם מועמדים ממקומות שונים וזה היופי".

    כשנשאל לאיזה תפקיד הוא מכוון, ענה גלנט, שהשתחרר משירותו בצבא בדרגת אלוף: "אזרחי המדינה יודעים ששירתי עשרות שנים בצה"ל. אני מכוון לתפקיד שר הביטחון".



    0 תגובות