בעיצומה של המלחמה: הגה"ח ר' משה קרמר הגיע לאומן

    נתי קאליש No Comments on בעיצומה של המלחמה: הגה"ח ר' משה קרמר הגיע לאומן

    בעיצומם של ימי המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, הגה"ח רבי משה קרמר שליט"א שהה בשבת האחרונה באומן ובנוסף ערך ביקור רב רושם לחיזוק קהילת האברכים והת"ת שחזרו לאומן במסירות נפש | תיעוד

    צילום: ש.ח.ק. אוקראינה
    9:45
    29.05.24
    בצלאל קאהן No Comments on "רוסיה משתפת פעולה עם חמאס למרות שיש לה אזרחים חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיצומם של ימי המלחמה, ביקר הגה״ח ר' משה קרמר שליט״א, מגדולי משפעי ברסלב ונשיא תלמוד תורה אומן על טהרת הקודש, בתלמוד תורה ובבית חינוך לבנות וחיזק את האברכים שחזרו לאומן בברכתו לחדש את קהילת האברכים כבראשונה.

    בחודשים האחרונים התבטא הגר"מ שליט"א בכמה הזדמנויות אודות רצונו העז לנסוע לאומן ולחזק את חבורת האברכים בני העלייה המתגוררים סמוך ונראה לציון הק' על הזכות הגדולה אשר נפלה ובחלקם לדאוג לכשרות, לתפילות ולשמירה על הציון הקדוש ברוחניות ובגשמיות.

    הצילומים באדיבות: ש.ח.ק. אוקראינה

    ואכן בערב שבת קודש האחרונה הגיע הגר"מ לאחר שעשה את המסע הארוך והקשה ובמסירות נפש ממרום גילו שיחי׳ לאריכות ימים ושנים, וסייר בחיידר ובבית חינוך לבנות באומן, ויצא מגדרו כשדיבר על הזכות העצומה להחזיק מקום קדוש זה אשר הינו אבוקה של אור הדולקת בתוך אפילת המלחמה.

    כמו כן סייר הגר"מ בשטח עליו עתידים להיבנות בקרוב המוסדות והביע את התרגשותו ואמונתו העזה בעוצם הזכות של כל מי שעוסק במלאכת שמים זו דווקא בעידן שיש בו יותר הסתרה, לרומם קרנו של צדיק.

    בשעת סעודה שלישית האריך הגר"מ קרמר בגדולת וקדושת המקום ועל הצורך לחזק את העשרה בטלנים הללו, וכינה אותם ה״נר התמיד״ של רבינו.

     



    0 תגובות