דובר המשטרה למגזר: "נאלצנו להתערב כדי שאנשים לא יפגעו"

    אסתי פלד 2 Comment on דובר המשטרה למגזר: "נאלצנו להתערב כדי שאנשים לא יפגעו"

    דובר המשטרה למגזר החרדי בשיחה עם 'קול חי': "הייתה קבוצה של בני נוער שהחליטה שעמידה באותם 'אמבטיות' עד שאחרים יסיימו לא מצאה חן בעיניהם אז הם החליטו לשובר את המחסומים ולהתפרע. ברגע הזה נאלצנו להתערב כדי שאנשים תמימים לא יפגעו"

    הילולת הבאבא סאלי זיע"א צילום: פלאש 90
    8:02
    29.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף צ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    דובר המשטרה למגזר החרדי, שבתי גרברצ'יק שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למהומות שהיו בהילולת ה'בבא סאלי' בנתיבות. "אנחנו מדברים על אירוע שאנחנו מתכוננים אליו כבר הרבה מאוד זמן ונעשו מאמצים גדולי מאוד על ידי המשטרה וכל הגופים כדי שהאירוע יתקיים בבטחה בקדושה ובכבוד הראוי ואכן במשך שעות רבות עשרות אלפי אנשים נכנסו והתפללו. ההחלטה שצריך תו ירוק בכל אירוע כזה היא של משרד הבריאות".

    הוא הסביר מה גרם לטענתו למהומות: "כאשר התחילה להגיע כמות גדולה מאוד של אנשים עברנו לשיטה של 7 דקות. אי אפשר להכניס 300 אנשים בבת אחת. הייתה קבוצה של בני נוער שהחליטה שעמידה באותם 'אמבטיות' (עמדות המתנה) עד שאחרים יסיימו לא מצאה חן בעיניהם אז הם החליטו לשובר את המחסומים ולהתפרע. ברגע הזה נאלצנו להתערב כדי שאנשים תמימים לא יפגעו".

    "לכן המאבטחים הפעילו כוח יחד עם השוטרים, יכול להיות שבמהלך הפעלת הכוח היו דברים שלא היו צריכים להיעשות". הוא נשאל האם נעצרו מאבטחים: "אני לא מכיר מאבטחים שנעצרו. מי שמגיש שנפגע ממאבטח יכול לבוא להגיש תלונה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      השוטרים התנהגו כמו חיות ממש אפקט מירון
      רק ה' יצילנו
      וזכות הצדיק יעמוד לנו ולכל ישראל

    2. 1

      ואוי לנו מהתמימים שלהם