אחד על אחד עם משה אבוטבול – בית שמש

    אסתי פלד No Comments on אחד על אחד עם משה אבוטבול – בית שמש
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מדוע החלטת להתמודד לראשות העיר

    למעשה מי שדחף אותי בפעם הראשונה להתמודד בבחירות הקרובות, היו דווקא קבוצת חברי עירייה מהמפלגות החילוניות שראו בי את מי שיכול לרפא את תחלואיה של העירייה, ולקיים את מה שהם הגדירו 'להחזיר את העירייה לתושבים', הם תמכו והפעילו, החרדים הגיעו בהמשך, והשאר כמו שאומרים היסטוריה.

    מה מייחד אותך משאר המתמודדים
    אני מביא עמי קבלות של עשייה במסגרת עירונית, ורק מי שהיה פעם חבר עירייה מבין את דברי, כמו כן הצלחתי במהלך שנות כהונתי להביא הישגים רבים לבית שמש, אך בעיקר מתוך ראיה כוללת של כלל התושבים באשר הם, לא בגלל לנגח קבוצה זו או אחרת, אלא בעיקר לעשות מתוך אהבה ואמונה לכלל התושבים ואני שמח שאכן כך הציבור מעריך אותי.

    מהם שלושת הדברים הראשונים שתעשה כשתיבחר
    בראש ובראשונה אני מתכוון לעשות רה-ארגון בפעילות אגף שפ"ע, אגף עם עובדים יקרים אך הגידול של בית שמש שהכפילה את עצמה תוך כמה שנים מצדיק חשיבה מחודשת ופעילות מתקדמת יותר.
    דבר שני להתמקד יותר בהנגשת השירות העירוני לתושב, והקמת מערכת בקרה שתבקר את הטיפול בפניות התושב.
    דבר שלישי להביא לפתרון בעיית השפ"פים, אלו רחובות שיש להם הגדרה חוקית של 'שטח פרטי', ובשל כך יש בעיה חוקית כיצד העירייה יכולה לשרת אותם. לפי חזוני מגיע לתושבים אלו שמשלמים ארנונה כחוק לקבל את המגיע להם.

    ספר על פעולות מרכזיות שעשית בעבר ורשומות לך ברזומה
    מזה כעשרים שנה אני משרת את הציבור בעיריית בית שמש, כך שיש לי עשייה רבה, אך אתמקד בעיקר בחמשת השנים האחרונות בהם אני מכהן בראשות העיר: הקמת שכונת רמת בית שמש ג' עם 4000 יחידות דיור; סלילת כביש 10 שחיבר את רמת בית שמש הישר לעורק התחבורה הראשי; צאתו לדרך של שדרוג כביש 38 בעלות של כמיליארד שקל; הקמת ארבעה קניונים ובבית שמש; הוספת 4000 מקומות עבודה לעיר; השוואת התנאים והתקציבים של כל ילדי העיר; תוכנית פינוי בינוי של שכונת ביאליק, העברת בניין העירייה לבניין חדש ומודרני; שיקום התשתיות בקריה החרדית הוותיקה; הקמת עשרום גינות ופארקים בכל שכונות העיר; הקמת שוק עירוני חדש; בניית מגרש ספורט משוכלל. הרשימה עוד ארוכה וההישגים עוד רבים.

    מה דעתך על המדיניות בעיר לגבי הנחות בארנונה ואכיפת בניה
    אנחנו עירייה שומרת חוק, וזו כמובן ההנחיה שלנו לכל גורמי אכיפת החוק בעיר.

    איך תשמור על הקשר עם הציבור
    הגעתי לתפקידי מתוך השטח, וגם כיום אני איש שטח שנמצא בכל מקום ומבקר בכל מקום, דלתי פתוחה בפני כל אחד, וגם המספר שלי ידוע לכולם, 057-3111117, כך שמי שרוצה יכול להתקשר, אני כאן לשירותו

    מה דעתך, האם יש תופעה של אפליית חרדים בעירך. אם כן, מה בדעתך לעשות בנושא
    זה הדבר הראשון שעשיתי בתפקידי להשוות את התנאים של ילדי הציבור החרדי כמו שאר ילדי העיר, לא מדובר בסעיף תקציבי קטן, בעיר שלנו מדובר ב-8 מיליון שקלים בשנה, ואני בהחלט בודק גם סעיפים אחרים בכדי שכל התושבים יהיו שווים.

    האם תפעיל את חוק נהרי לטובת מוסדות החינוך החרדי בעיר
    בבית שמש הנהגנו את חוק נהרי לחומרא, ובעז"ה כך נמשיך לעשות. אינני רואה כל צידוק לעשות אפלייה בין ילד לילד.

    איך אתה רואה את הרכב הקואליציה הבא שלך
    השאיפה שלי היא להקים קואליציה מקיר לקיר, גם בקדנציה הנוכחית שאפנו לכך, והגענו לקואליציה יציבה ביותר. אני תמיד רואה את תפקידי כ'ראש גשר' ותקוותי שכך אוכל לעשות גם בקדנציה הבאה.

    מה תעשה אם לא תיבחר לראשות העיר

    לא נולדתי ראש עיר, אך נולדתי כאיש עשייה, עוד בתור ילד הייתי פעיל למען הציבור, וזו שאיפתי לעשות למען הכלל בכל תפקיד שרק יהיה, אם כי מדובר בשאלה היפותטית שכן לפי כל הערכות הגוש שלנו כבר חצה את רף ה-50%, כך שאני קורא לכל המועמדים להצטרף אלי כבר עכשיו.



    0 תגובות