בן גביר: "שקד הפכה את השקר לשיטה"

    מהדורת הבוקר No Comments on בן גביר: "שקד הפכה את השקר לשיטה"

    ח"כ איתמר בן גביר בראיון ל'קול חי': "לצערי זה ריטואל קבוע אצל השרה שקד. היא הפכה את השקר לשיטה. אנחנו רואים את ההתנהלות שלה לא מהיום"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן על חילופי הנשיא היום: "אין ספק שריבלין היה אכזבה גדולה, למרות מה שחשבו בתחילה והתקוות שתלו בו כאיש ימין, למעט אדם אחד שידע והתריע – ד"ר מיכאל בן ארי, שהיה חבר כנסת והתנגד לעשייה של ריבלין. בן ארי אמר לי כל הזמן 'תדע לך הוא ינסה לרצות אותם. נשיא שנבחר בקולות של המשותפת  ינסה לרצות אותם וזה בדיוק מה שקרה'".

    "אני רוצה לאחל לנשיא החדש בהצלחה. הצלחתו הצלחתו, הוא הנשיא של המדינה שלנו. אין ספק שהוא נכנס למקום עם פוטנציאל גדול ואני מקווה ומפלל שהוא יהיה נשיא של כולנו, ואם כך יהיה אנחנו נהיה הראשונים לעמוד מאחוריו", אמר בן גביר.

    לאחר מכן שוחח בן גביר עם גדסי ופרידמן על המצב הפוליטי: "לצערי זה ריטואל קבוע אצל השרה שקד. היא הפכה את השקר לשיטה. אנחנו רואים את ההתנהלות שלה לא מהיום. איילת כל השנים הלכה על טיקט של אישה מהימין שעושה שינוי ובסופו של דבר אנחנו רואים פעם אחר פעם שהיא עושה דברים שבניגוד לאינטרס של המחנה".

    "אנחנו לא תמכנו בחוק האזרחות, לא בגרסה של איילת של מתן 1600 אזרחויות ולא לפי הגרסה של עבאס של 3000. ברגע שהם הביאו את התיקון ודאי שאנחו לא שם. וגם לפני זה לא התלהבתי מהחוק כי זה הוראת שעה וזה לא נותן את המענה הנכון".



    0 תגובות