שמעון הצדיק: חבר מועצת העיר י-ם נעצר לאחר שמחק דברי הסתה

    מוטי סבן 1 Comment on שמעון הצדיק: חבר מועצת העיר י-ם נעצר לאחר שמחק דברי הסתה

    חבר מועצת העיר יונתן יוסף הגיע לשכונת שמעון הצדיק, בכדי למחוק דברי הסתה שרוססו על קיר ציבורי השכונה. בתגובה פורעים ערבים ניסו לפגוע בו, שוטרים שהוזעקו לזירה עצרו את חבר מועצת העירו והתעלמו מהפורעים הערבים

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחק כתובת אנטישמית ונעצר. יונתן יוסף, חבר מועצת העיר ירושלים, הגיע היום (שני) למחוק גרפיטי מסית מקיר ציבורי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, בעת מלאכתו למחיקת דברי ההסתה החלו פורעים ערבים מהשכונה לנסות לתקוף אותו, השוטרים שהוזעקו לזירה מיהרו לעצור את חבר מועצת העיר והתעלמו לחלוטין מהפורעים הערבים.

    חבר מועצת העיר יונתן יוסף הוחזק במשך מספר שעות בתחנת המשטרה בחשד להשחתת פני מקרקעין. עו"ד נתי רום מארגון חוננו הדיע לתחנה בכדי לעזור מבחינה משפטית.

    בסביבתו של חבר מועצת העיר יהונתן יוסף אומרים כי "מדובר בגרפיטי מסית, אשר מחזיק תיק איכות הסביבה בעיריית ירושלים, מר אריה קינג, ביקש מתושבי שכונת שמעון הצדיק לסייע לעייריה ולמחוק את הכתובות".

    עו"ד נתי רום תקף את המעצר שלא כדין, "‏בלתי נתפס שחבר מועצת עיריית ירושלים ואדם נוסף שתיעד את האירוע מעוכבים כבר שעות רבות שלא כחוק בתחנת שלם בירושלים.
    כאשר הם הותקפו, התוקפים כלל לא נתפסו ולא נחקרו".

    עוד הוסיף, "מי שבאמת השחית את המקרקעין ועשה גרפיטי של הסתה ופגע בריבונות הישראלית בירושלים, עבירה מסוג פשע, לא נתפס ולא נחקר וחבר מועצה וצלם שלא עשו שום דבר אלא עשו את מה שהעירייה הייתה אמורה לעשות, ואת מה שהמשטרה היתה צריכה לעשות מעוכבים כבר שעות ארוכות שלא כחוק."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בושה וחרפה ורק נראה את עומק הגלות הקשה צריך משיח נאו