בחמאס מאיימים: "ישראל תישא בתוצאות ההתנהגות התוקפנית שלה"

    שלמה ריזל No Comments on בחמאס מאיימים: "ישראל תישא בתוצאות ההתנהגות התוקפנית שלה"

    חמאס העביר מסר למתווכים המצריים ולפיו "אם ישראל תמשיך במדיניותה בירושלים ובמניעת הבחירות לפרלמנט הפלסטיני, הדבר יוביל לפיצוץ בירושלים, בגדה ובעזה"

    פעיל חמאס עם טיל נ"ט. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההחלטה לצמצם את מרחב הדיג ברצועת עזה, הודיע חמאס כי "מדובר בפגיעה בוטה ובתוקפנות מתמשכת נגד עמנו. המדיניות התוקפנית של ישראל כלפי העם הפלסטיני לא תשבור את רוח העמידה האיתנה שלו, או תחליש את זרועו ותגביל את נחישותו. לא נקבל אמצעי הגבלה ולחץ על העם הפלסטיני, וישראל תישא בתוצאות ההתנהגות התוקפנית שלה".

    במקביל מדווחים בלבנון כי חמאס העביר מסר למתווכים המצריים ולפיו "אם ישראל תמשיך במדיניותה בירושלים ובמניעת הבחירות לפרלמנט הפלסטיני, הדבר יוביל לפיצוץ בירושלים, בגדה ובעזה".

    הבוקר, בתום התייעצות ביטחונית, הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, על סגירה מוחלטת של מרחב הדיג ברצועת עזה, החל מהשעה 6 בבוקר ועד להודעה חדשה. זאת בעקבות המשך הירי הרקטי מרצועת עזה לעבר שטח ישראל במהלך הלילה.

    ההחלטה התקבלה לאור פעולות טרור חוזרות ונשנות מצד רצועת עזה נגד אזרחי ישראל בימים האחרונים, אשר מהווים הפרה של הריבונות הישראלית.

    מתאם פעולות הממשלה בשטחים מסר כי "חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה כלפי ישראל, והוא יישא בהשלכות לאלימות המופעלת כנגד אזרחי ישראל".

    הלילה זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שני שיגורים. שיגור כושל אחד נפל בשטח הרצועה.



    0 תגובות