ח"כ כהנא: "נתניהו מעדיף גורמי שמאל בממשלה"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ כהנא: "נתניהו מעדיף גורמי שמאל בממשלה"

    ח"כ מתן כהנא בריאיון 'לקול חי': "נתניהו תמיד מעדיף את השמאל בממשלה כדי להאשים אותם בזה שהוא לא מקדם מדיניות ימין. הוא לא ימין ולא אמין"

    צילום: יוסי זליגר
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יוסי זליגר

    ח"כ מתן כהנא מתעקש כי הבחירה היא בין בנט לנתניהו: "אנחנו אופטימיים, אנחנו יודעים שזה או ימינה או בחירות חמישיות והמשך הפילוג. אנחנו משוכנעים שהעם יבין את זה ויבחר בנו. אנחנו מאמינים שבנט יכול להיות ראש ממשלה, הוא יאחד את העם וימנע בחירות חמישיות. בכנסת יש 80 חברי כנסת ימנים אז נקים ממשלה ימנית. בנט היחיד שלא מחרים אף אחד ולא מוחרם על ידי אף אחד. כל השאר פוליטיקאים ציניים שמעוניינים רק בכיסא ומוכנים לגרור אותנו לבחירות חמישיות".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, אומר כהנא: "העימות היחיד הוא בין ביבי לבנט. אף אחד אחר לא יכול להיות ראש ממשלה. הספין של הליכוד שלפיד יכול להיות ראש ממשלה זה רק ספין שנועד לזרוע איבה אצל אנשים. אפילו לפיד בעצמו אמר שהוא לא יכול להיות והוא לא מאמין שהוא יהיה ראש ממשלה".

    לדברי כהנא: "אין חיה כזו ממשלה בראשות לפיד. אמרנו את זה אלף פעם. לפיד הוא איש שמאל. השאלה אם זה בנט או נתניהו. אנחנו לא נגרור את עם ישראל לבחירות נוספות. אי אפשר להמשיך ככה, המשק קורס מכל מערכות הבחירות. נתניהו תמיד מעדיף את השמאל בממשלה כדי להאשים אותם בזה שהוא לא מקדם מדיניות ימין. הוא לא ימין ולא אמין".



    0 תגובות