ח"כ שיר תתפטר מהכנסת ותצטרף לסער: "שלמה עם מצפוני"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ שיר תתפטר מהכנסת ותצטרף לסער: "שלמה עם מצפוני"

    ח"כ מיכל שיר מהליכוד הודיעה כי תתפטר מהכנסת ותצטרף למפלגתו החדשה של גדעון סער: "מופע מביך של ממשלה תקועה ומסוכסכת שמחזיקה מדינה שלמה בת ערובה"

    גדעון סער צילום: פלאש90
    12:04
    16.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on כל כך הרבה עיכובים, למי בעצם מחכים? | פינת אור החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהצביעה נגד עמדת הקואליציה בהצבעה על דחיית התקציב, הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) ח"כ מיכל שיר מהליכוד כי היא מתפטרת מהכנסת ותצטרף למפלגתו החדשה של גדעון סער בבחירות הבאות, זאת אחרי הצטרפותם של ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, יועז הנדל וצבי האוזר לרשימה. שיר מזוהה עם 'מחנה סער' בליכוד מזה זמן ותמכה בו בבחירות הפנימיות לראשות המפלגה, בהן התמודד מול יו"ר וראש הממשלה בנימין נתניהו.

    בהודעה קצרה שהוציאה לתקשורת, כתבה ח"כ שיר: "‏אני שלמה עם מצפוני לעשות את המעט שביכולתי כדי לסיים את המופע המביך הזה של ממשלה תקועה ומסוכסכת שמחזיקה מדינה שלמה בת ערובה של כסאות פוליטיים ולכן אתפטר מהכנסת ואצטרף ל'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער".

    יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר הודיע הבוקר (שלישי) כי יבקש להכריז על ח"כ שיר כפורשת "לאחר שביקשתי להכריז על יפעת שאשא ביטון כפורשת, אבקש להכריז כך גם על ח"כ מיכל שיר ועל ח"כ שרן השכל. שיר הצביעה בניגוד לעמדת הסיעה והשכל סירבה להגיע להצבעה וזאת בניגוד לעמדת סיעת הליכוד שעשתה הכל כדי למנוע את הבחירות. הגיע הזמן לשים סוף לאלו שמנצלים את תנועת הליכוד ופועלים נגדה".



    0 תגובות