גנץ קרא להקדמת הבחירות; סער בביקורת חסרת תקדים

איתי גדסי No Comments on גנץ קרא להקדמת הבחירות; סער בביקורת חסרת תקדים

השר גנץ בהצהרה לתקשורת: "צריך להגיע לתאריך מוסכם לבחירות באזור חודש ספטמבר. סער במתקפה חסרת תקדים על השותף לשעבר: "שותף לקבינט המלחמה הכושל וחסר הרעיונות שקלע את ישראל למבוי סתום . בשביל סיסמאות חלולות אין צורך לכנס הצהרה חגיגית"

Head of the National Unity party Minister Benny Gantz holds a press conference at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem, April 3, 2024. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** כנסת בני גנץ מסיבת עיתונאים מדבר מדברים כנסת ישראל צילום: Chaim Goldberg/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי מסר הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת, בה קרא להקדים את הבחירות לחודש ספטמבר הקרוב, למניינם. "צריך להגיע לתאריך מוסכם לבחירות באזור חודש ספטמבר בחלוף שנה מהמלחמה. עדכנתי על כך את נתניהו", אמר גנץ.

עוד אמר השר בנאומו: "אסור לפגוע ביחסים עם ארה״ב ואסור לנהוג באלימות, גם המשטרה צריכה לנהוג באיפוק. נכון היה להיענות לבקשת משפחות החטופים לבטל את פגרת הכנסת.

"אם תהיה הזדמנות להשבת חטופים, לא נחמיץ אותה. לא נשב בממשלה שלא תעשה הכל להשבת החטופים.

"נורמליזציה עם סעודיה נמצאת בהישג יד ותסייע במלחמה. זה דורש מעשה מדיני. אפעל ואתמוך בנושא".

יו״ר הימין הממלכתי ח״כ גדעון סער הגיב על דברי גנץ ותקף בחריפות את מה שהיה כזכור שותפו עד לאחרונה: ״השר גנץ הוא שותף לקבינט המלחמה הכושל וחסר הרעיונות שקלע את ישראל למבוי סתום במלחמה. בדבריו הערב לא נאמר דבר לגבי הדרך לפתור את האתגרים: איך מכריעים את המלחמה בחמאס ואיך מחזירים את החטופים? מה חייב להשתנות בטיפול בסיוע ההומניטרי? מתי תשתנה המציאות בגבול הצפון ומתי יחזרו המפונים לבתיהם? בשביל סיסמאות חלולות אין צורך לכנס הצהרה חגיגית לתקשורת. שמענו כאלה מספיק".

בליכוד מסרו בתגובה לגנץ: "ברגע גורלי למדינת ישראל ובעיצומה של מלחמה, בני גנץ חייב להפסיק לעסוק בפוליטיקה קטנה רק בגלל התפרקות מפלגתו. בחירות עכשיו יביאו בהכרח לשיתוק, פילוג, פגיעה בלחימה ברפיח ופגיעה אנושה בסיכויים לעסקת חטופים. הממשלה תמשיך עד השגת כל מטרות המלחמה".



0 תגובות