סער הגיש את התפטרותו מהכנסת לקראת הקמת מפלגתו

    איתי גדסי No Comments on סער הגיש את התפטרותו מהכנסת לקראת הקמת מפלגתו

    ח"כ גדעון סער שהודיע אמש על כוונתו להקים מפלגה חדשה ולהתמודד על ראשות הממשלה, הגיש הבוקר את התפטרותו מחברותו בכנסת | השר הנדל וח"כ האוזר צפויים לחבור אליו לרשימה החדשה

    גדעון סער צילום: פלאש 90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער הגיש הבוקר (רביעי) ליו"ר הכנסת יריב לוין, את התפטרותו מחברותו בכנסת, לקראת התמודדותו בבחירות הקרובות במפלגה חדשה בראשותו, כפי שהודיע אמש (שלישי).

    "אני מתכוון לחזור לכנסת ה-24 בראש כוח פוליטי גדול שיחליף את השלטון", אמר סער טרם התפטרותו.

    במקומו של סער יכנס לכנסת ניסים ואטורי מקצרין, יועץ פוליטי לח"כ דוד ביטן.

    ואטורי

    על פי דיווחים שונים, חברי סיעת דרך ארץ, השר יועז הנדל וח"כ צבי האוזר צפויים להצטרף למפלגתו החדשה של סער. גם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט מוזכר כשם אפשרי להצטרף לרשימה, וכמו כן גם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן.

    סגן שר הבריאות יואב קיש, שמזוהה עם מחנה סער בליכוד ותמך בו בפריימריז האחרונים שהתקיימו במפלגה, הודיע כי הוא מתכוון להישאר בליכוד ולא יחבור לסער.

    אמש נשא סער נאום, בו הצהיר כי כוונתו לנטוש את תנועת הליכוד ולהקים מפלגה חדשה, מטעמה יתמודד מול ראש הממשלה נתניהו על ראשות הממשלה בבחירות הקרובות.

    מסקר מנדטים ראשון שהתפרסם אמש לאחר הודעת סער, עולה כי המפלגה בראשותו תזכה ב-17 מנדטים, שחלקם על חשבון הליכוד, ימינה וכחול לבן. הסקר נערך על ידי רדיו 103.

    ברשימת הליכוד תוקפים את סער על המהלך שביצע, חברי הכנסת של הרשימה פרסמו בזה אחר זה אמש והבוקר הודעות לתקשורת, בהן נאמר בין היתר כי "בית לא עוזבים".

    מנגד, פוליטיקאים שונים בירכו על הודעתו של סער. יו"ר ועדת החוץ והבטחון, ח"כ צבי האוזר ברך הבוקר בפתח ישיבת הועדה את ח"כ סער: "אני רוצה לאחל לך אדוני יו"ר ועדת המשנה, מזל טוב. את גדעון אני מכיר רק 37 שנים, ואני יכול להעיד שבכל הנוגע להתיישבות ביהודה שומרון אין עוד חבר בועדה שבקיא באתגרים ההתיישבותיים כמוך. מזל טוב פה מכולנו. תרשה לי להוסיף גם כחבר. הצלחה גדולה בהמשך הדרך. יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך".

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ברך אף הוא את סער, כבר אמש: מברך את סער על החלטתו האמיצה לצאת לדרך עצמאית. דעותינו שונות בהרבה נושאים אבל הפוליטיקה הישראלית זקוקה לאנשים הגונים ואכפתיים שאינם נכנעים לשררה ולשחיתות".

    ח"כ בוגי יעלון: "גדעון, יישר כח על הצטרפותך למחנה הצלת ישראל משלטון נתניהו. מוטב מאוחר. התכונן לחדירת 'איראנים' לנייד שלך, לשליפת תיקים נגדך, למתקפה ברשת שתסמן אותך כ'סמולני בוגד', 'אנרכיסט מפיץ מחלות' ועוד. המתקפות השיקריות שעוד יבואו, הן רק המבוא להקדמה. במאבק הזה, אין פשרות".



    0 תגובות