השר אוחנה בשערי צדק, מדובר במחלה קשה שגבתה חיים רבים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השר אוחנה בשערי צדק, מדובר במחלה קשה שגבתה חיים רבים"

    השר לביטחון פנים אמיא אוחנה, ערך סיור בבית החולים "שערי צדק", וקיבל סקירה על התמודדות בית החולים עם מגיפת הקורונה. במהלך הביקור שוחח השר עם מספר חולים במחלקה

    השר בביקור בשערי צדק
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים, ח"כ אמיר אוחנה ערך היום (שלישי) סיור במחלקות המבודדות לחולי קורונה בבית החולים שערי צדק.

    פרופ' מרין וסמנכ"ל רפואה בשערי צדק ד"ר ספי מנדלוביץ הציגו לשר את המחלקה החדשה המוקמת בימים אלו ואת המחלקות הפעילות. השר שוחח עם פרופ' מרין וד"ר מנדלוביץ על שגרת הפעילות בזמן הקורונה בבית החולים ועל הצרכים של המטופלים והצוות.

    במהלך הסיור ביקר השר בחמ"לים של מחלקות הקורונה, שמע סקירה רפואית ממנהל המחלקה ד"ר רמזי קורד וממנהל טיפול נמרץ, ד"ר פיליפ לוין ומהאחות האחראית על מערך הקורונה תמר קינן.

    כמו כן קיבל סקירה על פעילות רובוטי הסיוע לצוות הרפואי הפועלים במחלקות בשיתוף רפא"ל. במהלך הסיור אף שוחח השר באמצעות שיחת וידאו עם מספר מטופלים על מצבם הבריאותי ועל תחושותיהם.

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר בביקור המיוחד, "רציתי לעמוד מקרוב אחר מצב החולים, ותחושותיהם. שוחחתי עם מנכ"ל ביה"ח פרופ' עופר מרין ועם חברי הסגל הרפואי, ולשמחתי – גם עם מספר חולים (באמצעות מערכת ויעוד חזותי). הסבל הרב שסובלים החולים, קשיי הנשימה, הכאבים, חולשת הגוף, אבדן חוש הריח והטעם – הם רק חלק ממנת חלקם של החולים".

    עוד הוסיף השר, "היום ראיתי מקרוב שאחד הקשיים המשמעותיים הוא: תחושת בדידות שלעיתים נשארת גם אחרי שמחלימים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לאנשי הצוותים הרפואיים, ראיתי מקרוב את מסירותם, את האכפתיות שלהם ואת הלב הגדול".

    השר איחל איחולי בחלמה לחולים, "אני רוצה לאחל רפואה שלמה והחלמה מהירה של הגוף והנפש לכל החולים. לא מדובר ב"שפעת עם יחסי ציבור". השר הבהיר כי "מדובר במחלה קשה שגבתה עד כה את חייהם של יותר מ-600,000 בני אדם בעולם. אנחנו יודעים איך לנצח אותה: מסיכות, ריחוק, צמצום התקהלויות. השילוב של שלושת האלמנטים האלה יביא בוודאות לבלימת התפשטות הנגיף ולחזרה יחסית לשגרה – עד להגעת החיסון".

    מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין אמר לשר, "שערי צדק היה ערוך מהרגע הראשון לטיפול בחולים ומוביל כיום בידע והניסיון שנצברו. אנו כל העת לומדים את המחלה ואת ההשפעות של על המטופלים ומתאימים את הטיפול".

    עוד הוסיף, "למדנו רבות בחצי השנה האחרונה ואנו מיישמים המון לקחים מהגל הראשון. חשוב שהממשלה וכלל המערכת תדע לחזק את בתי החולים בתקציבים, בציוד ובכח אדם כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לחודשים הקרובים. אנו מודים לשר אוחנה על הביקור ועל התמיכה בצוותים העושים עבודת קודש לילות וימים  למען המטופלים".



    0 תגובות