מסתמן: ליצמן לשיכון – בנט לבריאות; לשכת ליצמן: "לא סופי"

    איתי גדסי No Comments on מסתמן: ליצמן לשיכון – בנט לבריאות; לשכת ליצמן: "לא סופי"

    חילופי השרים לקראת הקמת הממשלה: על פי התוכנית המסתמנת כעת, שר הבריאות יעקב ליצמן יעבור למשרד השיכון ויקבל ככל הנראה גם את סמכויות מנהל התכנון. שר הביטחון בנט שיפרד מכסאו לטובת גנץ יעבור למשרד הבריאות ויקח את הפיקוד על משבר הקורונה | לשכת ליצמן לקול חי: "הנשוא בדיונים נכון לעכשיו אין החלטה"

    Israeli minister of Education Naftali Bennett and Deputy Minister of Health Yaakov Litzman in the Israeli parliament on November 21, 2018, during a Plenary Hall session. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??? ???? ????? ???? ????? צילום: פלאש 90
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההסתה הבלתי פוסקת כנגד שר הבריאות יעקב ליצמן על רקע משבר הקורונה, למרות שהציב את ישראל כמדינה הבטוחה ביותר בעולם, נראה כי השר הספיק לו ניהול משרד הבריאות ועכשיו הוא מתפנה לאתגר הבא דמות ככל הנראה – משרד השיכון לתפרון מצוקת הדיור החריפה בכלל ובפרט בציבור החרדי.

    על פי הערכות ליצמן יבקש לעבור למשרד השיכון על מלוא סמכויותיו, כולל את מנהל התכנון. ושר הביטחון נפתלי בנט שמצוי בימים אלו במו"מ מול ראש הממשלה יקבל את תיק הבריאות.

    שר הביטחון נפתלי בנט לקח אישית את משבר הקורונה וביקש להעביר אליו את מלוא האחריות לטיפול במשבר. עכשיו הכדור בידיים של השר בנט, והוא יחליט האם הוא מוכן לקפוץ למיטה החולה ולהבריא אותה. מדובר בהימור פוליטי וציבורי לא פשוט עבור השר בנט שעשה חיל במשרד הביטחון כנץ ביטחוני ואיש עשייה שלא מפסיק לרגע לעבוד ולהשתפר.

    בלשכת השר ליצמן מבהירים ל'קול חי' כי ההחלטה לא התקבלה באופן סופי, והיא עדיין בדיונים – האפשרות על השולחן.

     

     



    0 תגובות