בנט באמירה קשה כנגד החרדים: "איתם זה קל, רק תביא כסף"

    איתי גדסי 3 Comment on בנט באמירה קשה כנגד החרדים: "איתם זה קל, רק תביא כסף"

    שר הביטחון נפתלי בנט התבטא במהלך כנס בחירות בגבעת שמואל, בצורה קשה כנגד החרדים, "רוצה מדינה פלסטינית? תעשה. תביא רק כסף". | עו"ד איתמר בן גביר הגב לדבריו: "בנט בוחר להמשיך להתנשא ולפלג, ויוצא עם עוד אמירה מבישה – הפעם נגד החרדים" | ימינה: "הדברים הוצאו מהקשרם"

    Israeli Minsiter of Education NAftali Bennet and minsiter of Defense Avigdor Liberman are hosted by Minister of Health Yaakov Litzman, during the "seven blessings", also known as the "wedding blessings" for Litzmans grandson, June 18, 2017. Photo by Shlomi Cohen/FLASH90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ????? ??? ?? ?????? ?? ?????? ??????? ?????? ??? צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה שר הביטחון נפתלי בנט, צוטט בפרסום ראשון של נתי יפת בעיתון "זמן ישראל" כי אמר בכינוס בחירות בגבעת שמואל בהקשר לברית ימין-חרדים: "איתם זה נורא קל, החרדים אומרים תביא לי את הכסף. אתה רוצה מדינה פלסטינית, תעשה. אתה לא רוצה, אל תעשה… אתה רוצה מהלך כזה או אחר בכלכלה, אתה רוצה מלחמת לבנון השנייה? הם אומרים, תביא לי את הכסף".

    בנט שנחשב לידידם של הפוליטיקאים החרדים, גרם לסערה בציבור החרדי, אך במפלגות החרדיות לא הגיבו נכון לעכשיו על אמירתו המקוממת. מנגד גורם במפלגה חרדית אמר ל'גלובס': "על אמירות הרבה פחות גרועות – הגבנו בחריפות, זו אמירה כמעט אנטישמית, ועל בנט למהר ולהוציא הבהרה והתנצלות".

    יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר אמר בתגובה: "בושה שאלו פניה של הציונות הדתית. במקום לנקוט בגישה המחבקת והמקרבת שמאפיינת את הציונות הדתית, בנט בוחר להמשיך להתנשא ולפלג, ויוצא עם עוד אמירה מבישה – הפעם נגד החרדים".

    עוד אומר בן גביר: "האמירה של בנט מייצגת את הגישה הקבועה שלו: התנשאות כלפיי כל מי שאינו כמוהו. כך התייחס לעוצמה יהודית וכך מתייחס כעת לציבור החרדי".

    מימינה נמסר בתגובה: "האמירה עוותה והוצאה לחלוטין מהקשרה. השר בנט עובד בשיתוף פעולה עם החרדים ומעריך מאוד את הציבור החרדי. לא הייתה כל כוונה לפגוע, ואנו מתנצלים אם מישהו נפגע".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כמה שהאמת מכוערת

    2. 2

      הטענה מגוחכת ואבסורדית לחלוטין למי שמכיר איך הדברים מתנהלים מקרוב. התקשורת דואגת לנפח כל שקל שמיועד לציבור החרדי כביכול מדובר בסכומי עתק, בעוד שהאמת העצובה היא שמדובר בסכומים מגוחכים ביחס לגודל האוכלוסיה. בנוסף, אוכלוסיות שלמות יושבות על תקציבים שמנים להשחית (ע"ע המגזר הציבורי, האוניברסיטאות והתיאטרון), ואין פוצה פה ומצפצף. רק כבשת הרש של הציבור החרדי משום מה מוציאה לכולם את העיניים…. אנחנו זכאים למימון ממשלתי כמו כל אוכלוסיה אחרת במדינת ישראל שמתוקצבת בחינוך, תרבות וכד', בשביל ערכינו אנחנו מוותרים על סכומים מטורפים (לסבר את האוזן- הסכום שמקבלת כיתת חינוך במגזר ממלכתי גדול פי 5 או 6 ממה שמקבלת כיתה בחינוך העצמאי ודו"ק), אנחנו חיים על תקציב תרבות מינימלי עד אפסי מכיוון שאין תכני תרבות המיועדים עבורינו כמעט (וכשייש עולה זעקת ה"הדרה" הצבועה השמיימה), פורשים מהממשלה בשביל השבת ועולם התורה שהם ליבת ערכינו, ואחרי כל זה מואשמים בתאוות בצע. מדהים כמה תשקורת יכולה לעוות את הראיה הצלולה של המציאות. על זה נאמר ששקר שחוזרים עליו מספיק פעמים נהיה אמת.

    3. 1

      תגיד אנונימי מאיזה ציבור אתה מן הסתם לא מהחרדים כי חרדי לא היה מדבר ככה ולא בוחר כחול לבן בבחירות