שערוריה: הציבור החרדי מודר ממידע שעשוי להציל חיים

צבי טסלר No Comments on שערוריה: הציבור החרדי מודר ממידע שעשוי להציל חיים

משרד הבריאות נמנע שוב ושוב מפרסום במדיה החרדית של קמפיינים שעשויים להציל חיים. בימים האחרונים יצא המשרד בקמפיין בנוגע לחיסון כנגד החצבת לכל הטסים לאירופה וארה"ב לפסח, אך המדיה החרדית מודרת. כך גם קמפיין דרמטי על רפורמת הסדרי בחירה בקופות החולים

צילום: Nati Shohat/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד הבריאות מדיר את הציבור החרדי בחשיפת מידע שעשוי להציל חיים: קמפיין חשוב ביותר של משרד הבריאות בנוגע לחיסון כנגד החצבת לכל הטסים לאירופה וארה"ב לפסח, מפורסם בתפוצה זעירה בלבד רק בעיתונות. מרבית הציבור החרדי שחשוף בראש ובראשונה לתחנות הרדיו, וכמובן גם לאתרי החדשות, לא נחשף כלל לאזהרה הזו.

בנוסף, קמפיין סופר דרמטי על רפורמת הסדרי בחירה בקופות החולים, שקיפות מלאה של קופות החולים ועוד, כרגע לא פורסם כלל במדיות הפונות לציבור החרדי, על אף שהיה מתוכנן לעלות לפחות בתחנות הרדיו החרדיות.

כאן המקום לציין, כי אף שרדיו קול חי מרוויח מפרסומים מסוג זה, כמובן שהפרסום ב'קול חי' איננו הנושא, אלא היקף וכמות המידע החשוב שמנגישים לציבור החרדי.

פנינו לקבל את תגובת משרד הבריאות, לכשתתקבל היא תפורסם.

בתכנית המוקד הציבורי, שוחח צבי טסלר עם הדיאטנית רוחמה פרנקל, שהדגישה כי "כשמדובר על מניעת תחלואה הנגשת המידע היא המפתח. התקציבים הזעומים נמשכים לאורך שנים ויש שנים לא היו בכלל תקציבים לקידום הבריאות במגזר החרדי. יש לנו נתונים ברורים על התוצאות של זה".

האזינו>>>



0 תגובות