האוטובוס דרס את עגלת התינוק; בחברה הפסיקו להגיב

צבי טסלר 2 Comment on האוטובוס דרס את עגלת התינוק; בחברה הפסיקו להגיב

מאיר נסע עם אשתו ועגלת תינוק עם פעוט בן חודשיים, כשהעגלה התגלגלה אל מתחת לגלגלי האוטובוס, הנהג שלא שם לב, נסע על העגלה ושבר אותה ובחברה הפסיקו לענות לפניותיו של הנוסע | המוקד הציבורי

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו>>>

מאיר, תושב אופקים נסע באוטובוס ציבורי באשדוד לפני כשנה וחצי, יחד עם אשתו ועגלת תינוק עם פעוט בן חודשיים: "אני ואשתי יורדים מהאוטובוס, שחררנו שניה את העגלה והיה התהפכה מתחת האוטובוס, הנהג לא ראה אותה והתחיל לנסוע. העגלה הייתה הסגורה והילד התגלש בתוך העגלה.

"ואז אנשים רואים את זה צועקים לנהג לעצור. אננו מגלים שהילד בתוך העגלה, הוא לא ניזוק ב"ה והמשיך לישון. הנהג ירד, אמר מזמור לתודה ונתן לנו את הפרטים שלו.

"שלחתי לאפיקים פניה שאני רוצה פיצוי על העגלה והעוגמת נפש, נזק של 1400 ש"ח לעגלה ותיק בשווי 300. הם אומרים תשלח לנו טפסים וכל מיני דברים. שלחתי הכל ובשלב מסוים הפסיקו לענות לי".

תגובת משרד התחבורה: "בהתאם למתואר בפנייתכם, מדובר על אירוע שאירע בתאריך 08.10.22 בשעה 22:00 כאשר המלין עלה על קו 35 של מפעיל תחבורה ציבורית "אפיקים" בעיר אשדוד. תואר מקרה חמור ובו בעת ירידת המלין יחד עם אשתו ועגלת התינוק עוד טרם הגעתם אל המדרכה בבטחה, נפלה עגלת התינוק בזמן שנהג האוטובוס סגר את דלתות האוטובוס והמשיך בנסיעתו.

"מבלי שנבדקו פרטי המקרה, המקרה שתואר לעיל בפנייתכם אכן חמור, אך בשל חלוף הזמן אין באפשרות משרד התחבורה לחקור את המקרה לגופו של עניין. האירוע אירע לפני כשנה וחצי ועל כן אין באפשרות המשרד לפתוח בחקירה פלילית אל מול נהג מפעיל התחבורה הציבורית ולהתחקות אחר האירוע.

"היה על המלין בעת המקרה לפנות במקביל אל משרד התחבורה באמצעות הגשת פניית ציבור ולהגיש את כל פרטי המקרה על מנת שהנושא יועבר להמשך טיפול במישור המשפטי פלילי.

"כאמור, מפעילי התחבורה הציבורית מחויבים למתן רמת שירות נאותה לציבור משתמשי התחבורה הציבורית ובפרט להבאת הנוסעים למחוז חפצם בבטחה, יש לפעול למיגור מקרים מסוג זה ועל כן נבקש לקבל תיעוד של אירועים באופן מפורט באמצעות פניית ציבור בסמוך למועד קרות האירוע, ניתן להגיש באופן מקוון באתר משרד התחבורה".

מחברת אפיקים לא נמסרה תגובה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חברה של נוכלים וכלבים

  2. 1

    רק הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות
    תגרום להם להתיחס ולפצות