המנוף לא הגיע, אבל המוביל התעקש: עליך לשלם | כך זה הסתיים

צבי טסלר 2 Comment on המנוף לא הגיע, אבל המוביל התעקש: עליך לשלם | כך זה הסתיים

יהודית מירושלים הזמינה הובלה של מכונת כביסה + העלאה של המכונה לבית באמצעות מנוף, אך הופתעה כשבמקום זה הגיעה משאית רגילה. למרבה האכזבה היא עוד נדרשה לשלם את מחיר המנוף. ומי לקח אחריות והחליט לפצות את הלקוחה?

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לאייטם המלא>>>

בתכנית המוקד הציבורי, המטפלת בעוולות צרכניות ובירוקרטיות, שוחח המגיש צבי טסלר עם יהודית מירושלים, שהתלוננה על שירות מאכזב מצד חברת ההובלות: "הדלת שלנו מאוד צרה, המכונה לא נכנסת דרכה ולכן היינו צריכים להכניס מהחלון, בגובה קצת פחות מקומה ואמרו לנו שצריך להביא מנוף, בתוספת 400 שקלים. מגיעה ההובלה, ובמקום מנוף משאית רגילה, לא סיפקו הסבר מניח את הדעת, אמרו שלא פנוי עכשיו. אמרתי שאני מעדיפה שיבואו אח"כ והם התעקשו עכשיו או בכלל לא.

"הם העלו את זה ככה, עשו שריטה ענקית על הקיר החיצוני של הבית ושריטה על המכונה, ובסוף דרשו את ה-400 שקלים שהייתי אמורה לשלם על מנוף בטענה שהם עבדו מאוד קשה. בנוסף הם לא הסכימו לפנות את המכונה הישנה למרות שזה עמד בכל התנאים".

תגובת חברת ההובלה: "ההזמנה עבור מכונת הכביסה ומייבש הכביסה, הועברה לחברתנו ביום: 30.01.24. תיאום האספקה היה למחרת היום, ביום: 31.01.24. בגין שירות הובלת המוצרים, היה עליה לשלם סך של: 260 ₪. סך ההובלה, הינו תשלום אשר סוכם מול החנות ומהותו, תשלום על הובלת המוצרים לביתו של הלקוח הסופי .5 אספקה מיוחדת, כגון: הרמת המוצר מעל מעקה/חלון/ארון/שיש/אסלה וכו', לצורך אספקת המוצר לביתו של הלקוח, כרוכה בתשלום נוסף ומשולמת ישירות למוביל. 6 כלל המובילים בחברתנו , עוברים הדרכה והכשרה ע"מ שיעמדו בסטנדרט הגבוה של החברה ומתן שירות טוב ללקוח הסופי.

"בשל הזמן הארוך שחלף מהמקרה, ומאחר ולא הייתה כל פניה בנושא עד כה מהלקוחה, לא נוכל לבדוק את המקרה בצורה מדויקת .8 לכאורה, לא הייתה גישה למנוף באזור ועל כן, המוביל התבקש/הציע הובלה דרך החלון. עבודה קשה ומורכבת הרבה יותר מאספקה ע"י מנוף .9 חרף דבריה של הלקוחה כי "התעקשו לבצע את ההובלה שלא באמצעות מנוף", יכלה בקלות גם לסרב לקבל "עובדה" זו ולסרב לקבלת המוצרים. .10 חוק פינוי מוצר ישן, חל במקרים בהם המוצר מנותק מחשמל/מים/גז ודומיו ונגיש לפינוי. .11 על פי הכתוב, המוצרים לא עמדו בקריטריונים ולכן במצב זה, מדובר בפינוי חריג ועל כן, נדרש תשלום נוסף. .12 לאור האמור, אנו לא מוצאים הצדקה לזכות את הגברת".

תגובת חשמל הקרן: "חברת חשמל הקרן תשלם ללקוחה את 400 השקלים שנגבו ממנה בעת ההובלה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אסור לקנות בחשמל הקרן
    נלך לחנות רגילה ונשלם כפול

  2. 1

    תחום ההובלות הוא אחד התחומים הבעייתים ביותר שגורם לצרכנים עוגמת נפש מרובה.
    הדרך היחידה למגר את הבעיות שחוזרות על עצמן היא להתעקש לשלם את ההובלה ישירות לחנויות.
    המובילים לא נבחרים על ידי הלקוחות אלא על ידי הספקים ואין שום הצדקה להשאיר ללקוחות את הויכוחים עם מובילים שהם לא הזמינו שמנסים לעקוץ אותם בכדי להגדיל את הרווח.
    בנוסף ,
    קיימת בעיה של דרישת תשלום במזומן מבלי לתת קבלה…