הנציגים החרדים הבהירו: חוק גיוס או פירוק הקואליציה

מוטי הלפרין No Comments on הנציגים החרדים הבהירו: חוק גיוס או פירוק הקואליציה

חברי הכנסת החרדים הבהירו אמש לראש הממשלה, כי ללא שחזור מעמדם של תלמידי הישיבות, הקואליציה תפורק: "סאגת הגיוס זאת בעיה שלך – לא שלנו"

United Torah Judaism parliament member Moshe Gafni tries to speak with Israeli prime minister Benjamin Netanyahu after the vote on the changes in the draft law in the assembly hall of the Israeli parliament on November 24, 2015. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** חוק גיוס גיוס משה גפני צבא חרדים הצבעה מליאה כנסת ראש הממשלה בנימין נתניהו ביבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהדורת הבוקר (שני), פרסמנו כי אמש, במהלך פגישת סיעת 'דגל התורה' עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכיר הממשלה יוסי פוקס, הועבר האיום הברור לנתניהו – ללא שחזור מעמדם של תלמידי הישיבות, הקואליציה תפורק.

חברי הכנסת הבהירו לראש הממשלה: "סאגת הגיוס זאת בעיה שלך – לא שלנו. בלי זה אין ממשלה וקואליציה. אתה צריך לפתור את הנושא".

נתניהו מצידו ניסה לתרץ את מריחת העברת החוק: "היועצת המשפטית עושה בעיות, מקשה עלינו. הרי היו לנו מולה סיכומים – והיא חזרה בה".

נתניהו הוסיף והזכיר ששר הביטחון גלנט העניק זכות וטו לשר בני גנץ בנושא מתווה גיוס מוסכם, כך שצריך להפעיל לחץ על גלנט שיסכים להעברת חוק הגיוס גם ללא גנץ.

פגישת נתניהו ו'דגל התורה' נמשכה כ-40 דקות, במקור הייתה צריכה להתקיים כבר בשבוע שעבר אך נדחתה "בשל אילוצי לו"ז". למתעניינים: כרגע לא צפויות פגישות דומות של נתניהו עם שאר המפלגות החרדיות, ש"ס ואגודת ישראל.

האזינו לדיווח המלא>>>



0 תגובות