בכיר בצי הרוסי: "השריפה בצוללת יכלה להביא לאסון בקנה מידה עולמי"

    שלמה ריזל No Comments on בכיר בצי הרוסי: "השריפה בצוללת יכלה להביא לאסון בקנה מידה עולמי"

    אסון הצוללת הרוסית: בכי בצי הרוסי התייחס לשריפה שאחזה בצוללת הגרעינית הסודית, במהלכה נספו 14 קצינים. אלמלא גבורתם של המלחים שנלחמו באש והצליחו, "היה מתרחש אסון בקנה מידה עולמי"

    צוללת רוסית צילום: מתוך ויקיפדיה
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון הצוללת הגרעינית: בכיר בצי של רוסיה אמר היום (שני) כי השריפה שפרצה בצוללת הגרעינית החשאית בשבוע שעבר בסמוך לחופי נורבגיה, הייתה יכולה להוביל ל"אסון בקנה מידה עולמי", מי שמנעו את האסון הגדול, אלו המלחים בצוללת. בגבורתם הם נלחמו באש המשתוללת שלא תגיע לחדר הכור הגרעיני. במאבק הקשה נספו 14 קצינים המשרתים בצוללת חלקם בעלי עיטור הגבוה "גיבורי רוסיה".

    "כולם חלקו גורל אחד – להציל את חייהם של חבריהם, להציל את כלי השיט שלהם ולמנוע אסון בקנה מידה עולמי במחיר חייהם", אמר סרגיי פבלוב, עוזר של מפקד הצי הרוסי, לפי כלי התקשורת "פונטנקה", שלפיו הוא אמר זאת בעת ההלוויה הסגורה של המלחים שהתקיימה ביום שבת בסנט פטרסבורג.

    כזכור, צוללת גרעינית רוסית שנכנסה לשירות ב-2003 ועסקה במשימה חשאית בסמוך לחופי נורבגיה, החלה לעלות באש, הקצינים הצליחו לנטרל את האש אך 14 קצינים מצאו את מותם באסון. מדובר בכלי חשאי מאוד של הצבא הרוסי הבנוי למשימו סודיות בעומק הים ולזמנים ארוכים מאוד.

     



    0 תגובות