נציג המתיישבים העביר לנתניהו במתנה: 'עט ההסדרה'

    אריאל שרפר No Comments on נציג המתיישבים העביר לנתניהו במתנה: 'עט ההסדרה'

    בעקבות הריסת הבתים בעמונה, פורום ההתישבות הצעירה העביר היום עט חדש במתנה לראש הממשלה. "מבינים שיש לך רק עטים שחותמים על הריסה. מתכבדים להעניק עט מיוחדת לחתימה על הסדרה"

    נתניהו צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המראות הקשים מהפינוי האלים מעמונה, חברי הפורום ההתיישובת הצעירה, החליטו לאתגר את נתניהו בדרך יצירתית ובכך להביע את מחאתם כנגד אי הסדרת ההתיישבות הצעירה, דבר שנתניהו בלם והעדיף להקים וועדות על וועדות בכדי לדחות את העלאת החוק.

    הפורום הצעיר, החליט לעצור את התימות על ההרס בשומרון והחליטו לשלוח במתנה לראש הממשלה בנימין נתניהו עט חדש – ׳עט הסדרה׳ שיסייע לו לחתום על צווי ההסדרה לעשרות היישובים.

    נציג ההתישבות הצעירה ערן דגני הגיע היום בצהרים אל משרד ראש הממשלה וביקש להעביר ללשכת נתניהו את העט החדש לצד מכתב בו כתבו ראשי פורום ההתיישבות הצעירה: "אל מול ההרס הנורא הבוקר בידיך גם לתקן ולאפשר את הסדרת היישובים והחזרת הזכויות לעשרות אלפי התושבים המתגוררים בהם.

    כפי שחתמת הבוקר על צו ההריסה לעמונה בידך לחתום על צווים המאפשרים את הסדרת היישובים. בידך הדבר!

    עוד הוסיפו במכתב כי היישובים נמצאים בסיטואציה בלתי אפשרית בשל אי הסדרתם ״עשרות אלפי תושבים המשרתים במילואים ומשלמים מיסים אינם זוכים לשירותי תשתית בסיסיים כגון חיבורים לחשמל, מים, שירותי טלפוניה ואינטרנט, ונאלצים לנסוע בכבישים משובשים ומסוכנים, ללא רכיבי בטחון ובטיחות בסיסיים, בנוסף הזכויות הקנייניות שלהם נרמסות ברגל גסה".

     



    0 תגובות