גולדקנופף: "שוב מנסים להונות את הציבור החרדי"

    הרב גולקנופף הסביר כי דעת גדולי ישראל ברורה, שבמקרה שיש חנויות מחללות שבת בתוך רשת, כל הרשת נהנית מעבודה וקנייה מרוכזת, והקונה שם מפרנס את חילולי השבת. "אין לי ספק שהציבור לא יכנס לשם. זה חילול שבת וחילול ה'"
    ישראל פרייא | צילום: ליפא מוזר No Comments on גולדקנופף: "שוב מנסים להונות את הציבור החרדי"

    חשיפת 'קול חי': רשת מזון כשרה חדשה, נמצאת בשליטת "טיב טעם" • וועדת הרבנים לענייני שבת מגיבה בחריפות: "הם מנסים לעבוד על הציבור, בדיוק כמו דודי וייסמן" • מחר יפורסמו ביומונים מודעות הבהרה, והוועדה תכנס את הרבנים לדיון

    צילום: ליפא מוזר
    הרב גולקנופף הסביר כי דעת גדולי ישראל ברורה, שבמקרה שיש חנויות מחללות שבת בתוך רשת, כל הרשת נהנית מעבודה וקנייה מרוכזת, והקונה שם מפרנס את חילולי השבת. "אין לי ספק שהציבור לא יכנס לשם. זה חילול שבת וחילול ה'"
    21:46
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on אליהו ארנד חושף: כך הגיב ראש הישיבה לכתבת הפרופיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת רשת המזון החדשה החדשה: בעקבות חשיפת 'קול חי' על פתיחתה הצפויה של רשת כשרה תחת השליטה של "טיב טעם" המחללת את השבת, מגיבים בוועדת הרבנים לענייני שבת בחומרה, ואומרים: "טיב טעם מנסים לעבוד על הציבור, בדיוק כמו דודי וייסמן, צריך להיזהר".

    חשיפה • רשת מזון מחללת שבת פותחת תת רשת כשרה

    מזכיר וועדת הרבנים לענייני שבת הרב יצחק גולדקנופף אמר בעקבות הפרסום כי העובדה שרשת המכשילה יהודים בבשר שאינו כשר ורומסת את השבת בריש גלי, מבקשת את אמון הצרכנים שומרי הכשרות והמצוות – שערורייתית ואבסורדית: "על הציבור החרדי להיזהר".

    הרב גולקנופף הסביר כי דעת גדולי ישראל ברורה, שבמקרה שיש חנויות מחללות שבת בתוך רשת, כל הרשת נהנית מעבודה וקנייה מרוכזת, והקונה שם מפרנס את חילולי השבת. "אין לי ספק שהציבור לא יכנס לשם. זה חילול שבת וחילול ה'".

    מחר צפויים היומונים החרדים לפרסם מודעה שתבהיר את הקשר בין הרשת החדשה לבין טיב טעם, ותבקש מהציבור החרדי שלא לקנות ברשת. כמו"כ וועדת הרבנים צפויה בשלב הראשון לכנס את רבני שכונת נווה שרת ורמת החייל, הסמוכות לסניף שייפתח בימים הקרובים, ולהעמיד אותם על חומרת הדברים.

    היום חשף אתר 'קול חי', כי רשת מזון חדשה MIXMARKET המבקשת לפנות לציבור שומר הכשרות, נמצאת למעשה תחת שליטת חברת טיב טעם, המחזיקה בבעלות על 'עדן טבע מרקט', שהרשת החדשה נמצאת תחת חסותה.



    0 תגובות