המשטרה פונה אל הנהגת הציבור החרדי: "תרגיעו את הרוחות"

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on המשטרה פונה אל הנהגת הציבור החרדי: "תרגיעו את הרוחות"
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'הפלג הירושלמי' הודיע כי בהוראת מרן רה"י הגר"ש אוירבאך, הערב יצאו להפגנה בערים ירושלים, בני ברק, אשדוד ובית שמש וזאת בעקבות מעצרם של 3 החרדים תושבי בני ברק וקרית ספר החשודים בהפצת חומר מסית נגד חיילים חרדים.

    המשטרה לא לוקחת סיכונים ומתכוננת היטב למנוע הפרות סדר במהלך ההפגנות, בהודעה שפרסם דובר המשטרה נכתב כי "לתשומת לב: הערב צפויות להיערך הפגנות במספר מקומות ברחבי הארץ. כוחות המשטרה נערכים בהתאם. ברצוננו להדגיש כי למרות חופש המחאה הקיים אין זה מתיר למאן דהוא להפר את הסדר הציבורי".

    במשטרה הדגישו כי "משטרת ישראל ערוכה למנוע הפרות סדר, חסימת צירי תנועה ושיבוש מהלך תקין של החיים לרבות צירים מרכזיים או כל פעולת שיבוש מכוונת של זרימת התנועה. אנו מצפים מהנהגת הציבור ומהמארגנים להרגיע את הרוחות ולהביע באופן נחרץ את התנגדותם להפרות סדר".

    ולסיום איימו במשטרה כי "המשטרה תגלה אפס סובלנות לאירועי הפס"ד המסכנים את שלום הציבור, תעצור את פורעי החוק ותמצה עימם את הדין".

    בפרסום שהופץ אמש נכתב על ידי "הועדה להצלת עולם התורה מגזירת הגיוס" כי לאור קריאתו של מרן רה"י הגר"ש אוירבאך "נתכנס כולנו הערב בשעה 19:00 למחאה חסרת תקדים על מעצרם של 3 האברכים ת"ח מופלגים מוסרי נפש".

    על מוקדי ההפגנות נכתב כי הן יתקיימו בערים ירושלים, בני ברק, אשדוד, בית שמש, מודיעין עילית, "איש בל יעדר", נכתב בפרסום הקורא לבוא להפגנה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      "ת"ח מופלגים מוסרי נפש" לקרוא ולצחוק. מופלגים במה ? בבריונות? מסירות נפש למה ? להעלבת אנשים אחרים שלא שפר עליהם מזלם להישאר בעולם התורה?

    2. 2

      משוגעים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 1

      חבל שהם מבזים את עצמם………
      שיעצרו ויחנכו אותם…..!!!!!!