ירמי אולמרט: "אצלנו לא עושים חגיגות, אהוד מכבד את הכרעת הדין" • האזינו

    ישראל פריי No Comments on ירמי אולמרט: "אצלנו לא עושים חגיגות, אהוד מכבד את הכרעת הדין" • האזינו
    9:45
    29.05.24
    בצלאל קאהן No Comments on "רוסיה משתפת פעולה עם חמאס למרות שיש לה אזרחים חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקופה סוערת ומלאת מהמורות עבור ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט – הגיעה היום לסיומה. שופטי בית המשפט העליון שדנו הבוקר בערעורו, דחו אחד מתוך שני התיקים שנוהלו נגדו בפרשת הולילנד, ובהתאם לזאת, הורידו את תקופת מאסרו לשנה וחצי בלבד.

    ירמי, אחיו של אהוד אולמרט, שוחח הערב עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", וניסה לתת ביטוי לתחושות האישיות הקשות והתמיכה באחיו, לצד הכבוד למערכת המשפט וקבלת גזר הדין. "אהוד מכבד את הכרעת הדין, על הדבש ועל העוקץ", אמר.

    "זה לא יום קל עבורנו. התוצאה הסופית של היום יותר מוצלחת ממה שניתן היה לחשוש. כמו שקרה לחלק אחר מהנאשמים, אין לנו שביעות רצון מלאה". אמר האח שהסביר כי באישום המרכזי עליו בוססו הטענות עד כדי העלאת הצורך לפרק את פרויקט הולילנד – הושג זיכוי.

    בנימה אישית הוסיף ירמי אולמרט: "אצלנו לא עושים חגיגות. לא אנחנו האחים, ולא אהוד בביתו. יש לנו מלוא הכבוד להכרעת הדין. בתי המשפט עשו את המיטב שהם יכולים וצריך לכבד את ההחלטות, גם את הדבש וגם את העוקץ".

    הוא דחה את תהיות המראיין כיצד יתמודד אחיו עם הכניסה לכלא ואמר כי כאח קרוב לראה"מ לשעבר, הוא בטוח שאולמרט יתייצב כחוק, לא יהתל במערכת המשפט או בתי הסוהר, וייתן דוגמה של איש ציבור רציני וראוי המרכין את הראש וממלא את החלטות בית המשפט.

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות