הלילה יום ההולדת: הילד אליהו רפאל טראב נפטר הבוקר לאחר מאבק במחלה

    צבי הדס 2 Comment on הלילה יום ההולדת: הילד אליהו רפאל טראב נפטר הבוקר לאחר מאבק במחלה
    9:45
    29.05.24
    בצלאל קאהן No Comments on "רוסיה משתפת פעולה עם חמאס למרות שיש לה אזרחים חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הילד אליהו רפאל טראב ז"ל נסתלק לגני מרומים הבוקר- נר שביעי של חנוכה לאחר ייסורים קשים ומרים ממחלת הסרטן, כשהוא בן 10. רפאל אליהו נולד להוריו היקרים והצדיקים ב'זאת חנוכה' לפני עשר שנים. הלוויתו בצהריים מבית הוריו בשכונת רמות ד.

    משפחת טראב הכניסה לפני כשנה ספר תורה לרפואתו השלמה. לרגל סיום כתיבת ספר התורה, הגיע הילד אליהו רפאל לבתי מרנן ורבנן גדולי ישראל מכל החוגים והעדות על מנת לזכות אותם לכתוב אות בספר תורה. מצבו הבריאותי של אליהו רפאל חווה עליות ומרודות רבות במהלך השנים האחרונות.

    מעשה מרגש התרחש לפני כשנה במעונו של מרן הגר"ח קניבסקי בני ברק. הילד אליהו רפאל הגיע יחד עם אביו ויו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן אברמן שפנה למרן הגר"ח קניבסקי וסיפר כי לפני מעלה משנה הגענו להרב בכדי לבקש את ברכתו לרפואת הילד אליהו, ומרן השיב בשעתו, "רפואה שלמה בקרוב', ואכן לתדהמת הרופאים המחלה הנוראה שרבים חללים הפילה- חלפה לה כלעומת שבא, והילד היקר אליהו שב לחייו הרגילים כמו חבריו. באחרונה למרבה הצער שבה המחלה לילד וכעת נזקק לעבור טיפולים קשים מאוד בבתי חולים אשר מתישים אותו וגורמים לו לסבל נוראי. "אנחנו רוצים שהרב יברך שוב את הילד" התחנן הרב אברמן כשדמעות זולגות מעיניו. מרן הגר"ח קניבסקי שמע את הפרטים ולפתע הרים את ידו והוציא את פאותיו של הילד אליהו מאחורי אוזניו והניח מקדימה. הנהגת מרן הרב קניבסקי ריגשה מאוד את הילד ובני משפחתו.

    \מרן הגראיל שטינמן

    מרן הגרמצ ברגמן

    מרן הגרד אבוחצירא

    מרן הרב קניבסקי 2

    מרן הגרנ קרליץ



    2 תגובות

    מיין תגובות