מזדהים • החכי"ם סעדו במזנון הכנסת בעיניים מכוסות

    יוסי אשר 1 Comment on מזדהים • החכי"ם סעדו במזנון הכנסת בעיניים מכוסות
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזנון חברי הכנסת אירח היום ארוחה מיוחדת ביוזמת ח"כ אילן גלאון: חברי הכנסת שהשתתפו בה חוו לשעה קלה מוגבלויות שחווים אנשים במשך כל חייהם.

    חברי הכנסת אכלו מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח, כשבכל אחת מהן עטו על עצמם מגבלת חושים אחרת: כיסוי עיניים, אוזניות עם מוזיקה רועשת וכפפות גדולות.

    בארוחה השתתפו חברי הכנסת מאיר כהן, אורלי לוי אבקסיס, קארין אלהרר, יואל רזבוזוב, נורית קורן, יואב קיש, שרן השכל, אלי אלאלוף, עומר בר לב, מיכאל אורן, באסל גאטס ואיילת נחמיאס ורבין.

    חכי''ם נגישות

    ח"כ אילן גילאון שמתנייד על כסא גלגלים אמר "עבורי ועבור שאר חברי הכנסת שהשתתפו זו היתה חוויה יוצאת מן הכלל, שאפשרה ולו לרגע אחד להיכנס לנעליהם של אנשים עבורם גם פעולות פשוטות כמו לאכול ולשתות הן אתגר כל יום מחדש. הכנסת שיגרה היום אמירה ברורה וחשובה של סולידריות עם ציבור גדול של אנשים בישראל החיים עם מוגבלויות, ויש לכך חשיבות אדירה בעיני. חובה על המחוקקים לעשות הכל כדי שהמרחב הציבורי יהיה אפשרי לכל אדם".

    מנכ"ל הכנסת רונן פלוט ציין כי נושא הנגישות נלקח בחשבון בכל פרוייקט שנעשה בכנסת. "אני קשוב לכל בעיית נגישות שמתעוררת ואני רואה חשיבות רבה בכך שהכנסת תהיה נגישה. לפני כשנה הוספנו תוכניות חינוכיות במרכז המבקרים המאפשרים גם לאנשים בעלי מוגבלות ליהנות מביקור בכנסת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משתעעממים שם ומשם כל הרעיונות ההזויים האלו