אח הנרצח מגלה: "המשפחה לא קיבלה הודעה רשמית על הרצח" • האזינו

    דוד לזר | הקלטה: eCast.co.il No Comments on אח הנרצח מגלה: "המשפחה לא קיבלה הודעה רשמית על הרצח" • האזינו
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יגיל הנקין אחיו של הקדוש הרב איתם הנקין הי"ד שנרצח על ידי מחבלים יחד עם רעייתו נעמה הי"ד סמוך לאלון מורה, מגלה הבוקר ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' כי המשפחה לא קיבלה הודעה רשמית על הרצח. כמו"כ הוא אומר כי כרגע יישארו הילדים אצל הסבא והסבתא.

    מי היה אחיך איתם הי"ד? "הוא היה אח קרוב, איש מאוד חכם, איש טוב וישר מאוד, היה לו לדעתי עתיד גדול, הוא היה הופך להיות מחשובי הרבנים של הדור שלו, פוטנציאל עצום, וחלק הוא כבר מימש, ב-31 שנותיו הוא הספיק לעשות הרבה, רק עכשיו מתגלגל לכיוון הדפוס ספר שכתב על הלכות שבת, הוא כתב הרבה מאמרים הלכתיים, היה אבא טוב ובעל טוב. מומחה מספר אחד בעניני חרקים".

    מתי שמעת על הטרגדיה? "ביום חמישי, בסביבות 10:40, אמא שלי התקשרה ואמרה לי שהיא לא מצליחה לתפוס את איתם, בהמשך קיבלתי אס אמס אס מחבר. הייתי בהופעה, וגיליתי את זה אז, בדקתי לאחר מכן בכמה אתרים שכבר פרסמו לאחר שאישרו את הפרסום עוד לפני שהודיעו לי, לא קיבלנו הודעה רשמית".

    מה יעלה כעת בגורלם של היתומים הקטנים?, "המשפחות יושבות ומתכננות מה לעשות, ימצאו פתרונות, כרגע הם אצל סבא וסבתא שלהם, נדאג להמשך שיהיה כמה שיותר טוב וכמה שפחות נזק".

    האם שוחחת עם הילדים? "כן שוחחתי עם הילדים, מה שהם אמרו לי – יישאר במשפחה".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות