התגובה לחידוש הירי • צה"ל תקף בעזה, יעלון: "נכה בעוצמה חזקה"

    קובי פינקלר No Comments on התגובה לחידוש הירי • צה"ל תקף בעזה, יעלון: "נכה בעוצמה חזקה"
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוקר (חמישי) לאחר שהירי מרצועת עזה חודש שר הביטחון משה (בוגי) יעלון מגיב ואומר כי ישראל "לא תסבול ניסיונות פגיעה באזרחים", לדבריו, "צה"ל תקף הלילה מטרות טרור של חמאס ברצועה. גם אם היורים אמש לעבר שטח ישראל הם כנופיות של סוררים מארגוני ג'יהאד עולמי המעוניינים לאתגר את חמאס באמצעות ירי לעברנו, אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש ברצועה".

    לדברי יעלון, "אני מציע לא לבחון את סבלנותה של ישראל כלפי הטרור הזה. לא נתפשר על ביטחונם של אזרחי ישראל ולא נסכים לחזרה למציאות של טפטופי ירי, הלילה הגיב צה"ל בתקיפות על הירי, ואם נידרש לכך נכה בעוצמה חזקה עוד יותר, והקיץ שעבר הוכיח זאת. אנו פועלים בנחישות, באחריות ובשיקול דעת כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי הדרום ואזרחי ישראל".

    כזכור, סמוך לשעה 11:00 נשמעה אזעקת צבע אדום ביישובי המועצה האזורית שדות נגב, בנתיבות וגם באזור אשקלון.

    כאמרו, בתגובה לירי אמש – צה"ל תקף בשעות הלילה שלוש מטרות של ארגון חמאס, זאת למרות שהארגון שלקח אחריות לירי הוא ארגון סלפי התומך בדאע"ש ולא ארגון החמאס.

    יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג אמר אמש כי "את מקורות הירי והאויבים של ישראל יש לתקוף בכל החומרה והכח. אני רואה בחמאס אחראי באופן מלא לכל אירוע ברצועה", לדבריו, "בנושא השמירה על ביטחון אזרחינו אין אף מנהיג ישראלי שיירתע מהפעלת כל הכח הנדרש".

    שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן אמר כי "ירי הרקטות לעבר הדרום הערב מוכיח כי אוזלת יד גוררת פשיטת רגל", לדבריו, "המדיניות שמוביל ראש הממשלה, של הבלגה והכלה וחוסר רצון מובהק למוטט את שלטון הטרור של החמאס, מובילה לכך שתושבי הדרום תחילה ואחר-כך כל תושבי ישראל, ישובו להיות בני ערובה של המחבלים בעזה".



    0 תגובות