ח"כ מגל: להרוס את בית המחבל שרצח את שרקי

    גואל ועקנין ובנצי לייזרוביץ 2 Comment on ח"כ מגל: להרוס את בית המחבל שרצח את שרקי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ינון מגל מהבית היהודי קרא היום (שלישי) לכוחות הביטחון להרוס את ביתו של המחבל חאלד קוטנייה תושב מזרח ירושלים שדרס למוות את יוחאי שלום שרקי הי"ד לפני כשבוע.

    מגל הוסיף כי יש להרוס את ביתו של המחבל הדורס באופן מידי בעקבות קביעת מערכת הביטחון כי דריסתו למוות של שרקי הייתה פיגוע על רקע לאומני.

    כזכור, הבוקר הותר לפרסום כי במסגרת חקירת שירות הביטחון הכללי בשיתוף משטרת ישראל, הודה חאלד זהיר נגם אלדין קוטינה בביצוע פיגוע הדריסה ביום רביעי האחרון, ערב יום השואה.

    לדבריו של המחבל, הוא נסע לאורך כביש מס' 1 תוך שהוא מחפש יהודים בצידי הדרך על מנת לדרוס אותם. לבסוף הבחין בקורבנות הפיגוע, אותם זיהה כיהודים לפי הלבוש של השניים.

    עוד ציין בחקירתו בשב"כ כי על רקע בעיות נפשיות מהן סובל, חשב לחמוק מאחריות לפיגוע ולדבריו אף ניסה להציג מצג שווא של "משוגע", במסגרת בדיקה פסיכיאטרית שעבר לאחר מעצרו. חרף האמור, מהודאתו של קוטינה עולה תכנון מפורט של הדריסה המצביע לכאורה על כוונה מוקדמת על רקע לאומני, ולא על דחף רגעי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין ספק כי בן מות הוא .אין להסתמך על הודאתו בלבד כיון שצילומים הוכיחו בעליל את כוונתו.וכל שופט שאינו פוסק כך חוטא אל האמת ועתיד לתת את הדין על זלזול בחיי אנוש ברצח מכוון.
      משפחתו הקרובה שהגינה עליו בשקרים גסים שגם בנם סתר דבריהם.גם הם חייבים להיענש ולהעיף אותם מהארץ לארץ גזרה כמו סוריה

    2. 1

      למה לא הורגים אותו ומעיפים את משפחתו מהארץ?? לא מבין בכלל מה זה אמור להיות