סורוצקין: "ניצחנו, לא לקחנו קהל של אף אחד"

    שמואל וייס 1 Comment on סורוצקין: "ניצחנו, לא לקחנו קהל של אף אחד"
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אליעזר סורוצקין, המוצב במקום השמיני ברשימת יהדות התורה לכנסת ה-20, ומי שצפוי על פי המדגמים ותצאות האמת בינתיים שלא להיכנס לכנסת, התראיין למשדר המרכזי ברדיו קול חי עם אבי מימרן.

    "ניצחנו, ואני אסביר לכם גם למה ניצחנו", אמר סורוצקין. "הרי לא מדובר פה בכלל על נושא פרסונלי, אלא על מאבק אמיתי של גדולי ישראל לקדש שם שמים".

    "מי שהסתובב בכל מקום, וראה את הלהט של האברכים הבחורים ופעילי תנועת התשובה. מי שראה כמה יפה הציבור בערי השדה מקבל אותנו, מקבלים אותנו יפה – וזאת אחרי שהשמיצו אותנו כל כך. כמובן שבבחירות מה שחשוב זה מנדטים, אבל זה כבר ניצחון לקידוש שם שמים", הוסיף.

    כאן נשאל סורוצקין: מה הסיכוי שתהיה חבר כנסת? והשיב: "אני לא איש מספרים. הגעתי כמי שמייצג את תנועת התשובה, וכעת אני בטוח ששבעת הנציגים שכן יהיו בפנים יהיו הרבה יותר קשובים לנושאים אלו".

    המועמד נשאל גם על הטענה שעלתה מגורמים שונים על כך שפעילות אנשי לב לאחים בערי השדה פגעה במעוזים מסורתיים של ש"ס. "לא לקחנו קהל של אף אחד", טען סורוצקין בתגובה. "אנחנו פנינו לאלה שאנחנו מטפלים בהם לא בערב בחירות, ואני חושב שזה לגיטימי. זה קהל יעד קבוע שלנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא לשקר!!
      בבת ים שכנעתם ס פ ר ד י ם להצביע ג למרות שתפסנו אותם והפכנו אותם אבל יש הרבה שלא תפסנו
      וזה במסגרת לב לאחים!! יש לי ראיות של 100 %