‏"נהיה קנאים": הזעם ביהדות התורה על היועמ"שית

מוטי הלפרין No Comments on ‏"נהיה קנאים": הזעם ביהדות התורה על היועמ"שית

בישיבת הסיעה האשים יו"ר דגל התורה, משה גפני את היועמ"שית מיארה "שהתחילה לתקוע את הגיוס מאז שגדעון סער פרש מהממשלה – ויש קשר בין הדברים". סגן השר אורי מקלב הוסיף: "אני יכול לומר לכם שזה נכון, כאחד שהופקד על המגעים לחוק הגיוס. היו לנו הסכמות עם מיארה והיא ברגע האחרון חזרה בה"

צילום: פלאש 90
20:34
29.04.24
איתי גדסי No Comments on השר גנץ נפצע ברגלו ועבר ניתוח בבית החולים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הזעם ביהדות התורה, אחרי שחוק הגיוס נתקע, עולה שלב: במפלגה מפנים אצבע ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ומסמנים אותה כאשמה העיקרית לסאגה.

בישיבת הסיעה האשים יו"ר דגל התורה, משה גפני את היועמ"שית מיארה "שהתחילה לתקוע את הגיוס מאז שגדעון סער פרש מהממשלה – ויש קשר בין הדברים". סגן השר אורי מקלב הוסיף: "אני יכול לומר לכם שזה נכון, כאחד שהופקד על המגעים לחוק הגיוס. היו לנו הסכמות עם מיארה והיא ברגע האחרון חזרה בה".

עוד לפני ישיבת הסיעה תקף השר מאיר פרוש, בנאום שנשא באידיש: "להגיד שאני רגוע בימים האלה? ממש לא. אני מכיר את הסוגייה (הגיוס) ואני יודע מה מפריע להם ויודע על מה אסור לנו לוותר".

"אפילו החילונים מבינים שבן אדם לא יכול להגיד, ולקחת את כל הכוח, ולהגיד שאסור לתת מהיום ואילך כסף ממשרדי ממשלה אחרים. בשביל זה יש לשיטתם בית משפט, ואיך בן אדם פרטי שאחראי על ייעוץ משפטי יחליט על הכל?", זעם פרוש על מיארה.

"אני אומר שוב, אני לא רואה איך יוצאים מהמבוך הזה. אולי לא נוח להגיד אבל אני מבין שלא תהיה ברירה אחרת ונצטרך כולנו לעמוד מנגד", מציין פרוש ומוסיף את האיום, תוך שהוא פונה לאחד הנוכחים: "תגיד לסבא שלך שכולנו נהיה קנאים".

השר הוסיף לסיום: "'עם ה' חזקו ונתחזקה' נאמר על המצב הזה. אנחנו צריכים להתחזק כי אנחנו הולכים למצב לא טוב. אני לא רואה איך יוצאים מזה. מבטיחים לנו המון הבטחות, 'אחרי הפגרה' וכאלה. יעשו חוק (גיוס) אבל כמה טוב זה יהיה? כי חוק שטוב בשבילנו הם לא יסכימו – וחוק שיהיה רע לנו, אנחנו לא נסכים". את הדברים אמר בהשקת פרויקט שידוכים בישיבת 'חיי תורה'.

האזינו לדיווח המלא>>>



0 תגובות