אייכלר על קריסת הגוש: "אם נהיה לשון מאזניים נהיה שוים יותר גם כעת"

    שמואל וייס 1 Comment on אייכלר על קריסת הגוש: "אם נהיה לשון מאזניים נהיה שוים יותר גם כעת"
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה בראיון למשדר הבחירות של קול חי על תוצאות המדגמים לאחר יום הבחירות: "שבנו מהמלחמה הקטנה ועכשיו זה המלחמה הגדולה", בכנסת.

    אייכלר התייחס גם לירידה הדסטית הצפויה בייצוג הגוש החרדי: "קודם כל האסון הפוליטי הגדול שנפלנו מ-10 ל-13 או 14 . חשבתי שאחרי השנתיים האלו שכל כך סבלנו, הציבור החרדי יתעורר ויבין מה שגם הערבים הבינו, שצריך להתאחד ולעבוד יחד".

    עם זאת, לדברי אייכלר: "הקדוש ברוך הוא מנהל את עולמו בדרכים שאנחנו לא מבינים. למשל אם נהיה לשון מאזניים נהיה שווים יותר מאשר בחוץ".
    הוא הוסיף כי: "זה לעומת זה עשה האלוקים בכנסת האחרונה אנחנו היינו 18 והוא ,19 עכשיו אנחנו 14 והוא 11".

    כאשר נשאל האם מפלגתו עשויה לשוב עם לפיד בקואליציה בתרחיש היפותטי כלשהו הגיב אייכלר בהתחמקות: "אנחנו צריכים להגן על הבוחרים שלנו כי אנחנו מיעוט, ללפיד זה לא משנה באופן קריטי כמה מנדטים הוא מקבל. ליהודי החרדי אין שום זכות אזרחית אם הוא לא בקואליציה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נתניהו יקים ממשלה עם כל הימין, יהיו לו בערך 67 מנדטים, שזו כבר אינה ממשלה צרה ממש! גם אם ליברמן יאיים וכו' וכו', עדיין ניתן לקיים קואליציה בלעדיו. לאחר מכן, יציע ללפיד להצטרף לממשלה (כמובן לא שר אוצר…), ואז יש להניח שמועצת גדולי התורה תכפה על ליצמן לקבל את הדין. לפיד במעמד של מצטרף לקואליציה קיימת אינו מסוכן. ולרגשות נקם וכדומה אין מקום בכלל בפוליטיקה! (והלקח שרוצים ללמד לפעם הבאה שמי שמתנכל לציבור החרדי משלם את המחיר, כבר נוכחנו לדעת בעשרות השנים האחרונות שזה פשוט לא עובד…)!