דרעי בהתייחסות ראשונה: "אני לא רוצה שקולות 'בני תורה' ילכו לאיבוד" • האזינו

    דוד לזר 7 Comment on דרעי בהתייחסות ראשונה: "אני לא רוצה שקולות 'בני תורה' ילכו לאיבוד" • האזינו
    12:28
    02.06.24
    נתי קאליש No Comments on כולל עיון בקבר רבי נחמן באומן: 250 גריבנה לשעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) ב'מדברים בחירות' סיכם יו"ר ש"ס אריה דרעי את התקופה האחרונה – ימי הבחירות לכנסת ה-20, "אין ספק שאנחנו במערכת בחירות מאוד קשה וארוכה, אבל אצלנו הבחירות הם לא אישיות, אנשים לא הולכים להצביע בגלל אריה דרעי או מישהו אחר בש"ס אלא בגלל שהייתה ממשלה מאוד רעה, שבורא עולה עשה אתנו נס גלוי שהממשלה הזו נפלה שנתיים וחצי לפני זמנה, וזאת למרות שהיה לה רוב ושכל מרכיבי הקואליציה התחננו לא לפזר אותה. רק להודות לבורא עולם".

    על הסקרים הלא מחמיאים לגוש הימין אמר דרעי כי "אין ספק שהתמונה קשה ומסובכת, אבל דבר אחד ברור – מה שהיה לא יהיה, אותה ממשלה גרועה שהייתה – אני משוכנע שהיא לא תהיה, אני מקווה שהיהדות החרדית תהיה בתוכנה ונוכל להשפיע", לדבריו דרעי, "המתח כעת  הוא האם נצליח לשנות את הגזירות הקשות ולהחזיר לאנשים את האור בבית".

    דרעי חזר שוב על דבריו בעבר ואמר כי "נמליץ על נתניהו ואני מקווה שהוא יובל את המנדט, אם זו ממשלה רחבה ואם זו ממשלה צרה. בעזרת ה' אנחנו נהיה בממשלה הזו".

    על הקמפיין הנוכחי של ש"ס שהצליח לחבר קהלים חילונים חדשים אמר דרעי כי "הלכנו הפעם בקמפיין רחב וחברתי. צרפנו הרבה מאוד פעילים שמסכימים איתנו בנושאים החברתיים, הם נותנים בי אמון ומאמינים שאני יכול להוביל את הנושא החברתי ואת נושא התרבות המזרחית שנעלמה במדינת ישראל".

    דרעי תקף את השמאל על הזילול וההתנשאות שלו על המזרחיים ועל 'מנשקי המזוזות' ואמר כי "הם הקימו את המדינה שתהיה ככל המדינות, מדינה חילונית ללא מסורת, רצו להתנתק לגמרי ולבנות כאן משהו חדש, והעליה ממרוקו ותימן קלקלה להם מעט. עכשיו הם מרגישים שגנבו להם את ניהול המדינה".

    כמו"כ התייחס דרעי לנושא החם של מערכת הבחירות הזו – אלי ישי והגיב על הפרסומים שכביכול ישנה קלטת בה נשמע מרן זצ"ל מורה לישי להקים מפלגה: "אני משתדל לא לדבר ולא לתקוף למרות שיש לי המון, וזאת – כי אני יודע את האמת", לדבריו, "נוצר מצב שהולכים להרוס את הבית של מרן, הרצחת וגם ירשת?, זה לא סוד שכולנו קיבלנו טקסטים שכביכול מרן אמר הוראות ברורות להקים מפלגה וכו, כולנו קיבלנו את זה, אפילו רבנים אמרו שראו את זה והעידו על זה והתקשורת החילונים פרסמה את זה, ואני וחברי שתקנו –אבל אתם שמעתם את צבי חקק ואת אריאל אטיאס ואת כל מי שמכיר את הרב וליווה אותו – ומהם שמעתם שהדבר החשוב ביותר שהיה לו בימי חייו זו תנועת ש"ס, וכי מרן לפני פטירתו ילך להגיד למישהו שילך להקים תנועה אחרת? זה לא יעלה על הדעת, זה דבר חמור ביותר לקחת שקרן ולפרסם אותו".

    על השאלה האם בתוככי ליבך אתה לא מעדיף שאלי ישי יעבור את אחוז החסימה בכדי להציל את גוש הימין? ענה דרעי: "אתה שואל שאלות.. אני לא רוצה להיכנס ולגלוש לזה, אנחנו לא מדברים לאחר מעשה אנחנו מדברים לפני מעשה, תשקלו הרבה מאוד שהקול שלכם לא ילך לאיבוד".

    על השמועות בדבר 'בני תורה' אמר דרעי בהתייחסות ראשונה כי "אני הייתי שמח אם בכלל לא הייתה בעיה כזו והם היו חלק מיהדות התורה, אני לא יצרתי את הבעיה הזו, לא אני פניתי אליהם, היו פניות בימים האחרונים", לדבריו של דרעי, "אני מאוד לא רוצה שהקולות האלו ילכו לאיבוד, זה יהיה הפסד של כל היהדות החרדית, מעבר לכך אני לא יכול להגיד שום דבר".

    האם יש מגיעים מול 'בני תורה'? "ברור שאם צריך לעזור שהקולות האלו לא ילכו לאיבוד אז אני מוכן לעזור כי זה לא ענין של ש"ס אלא של כל היהדות החרדית, אני מקווה שהיום יהיו דברים יותר ברורים וחבל על כל קול".

    האזינו לראיון המלא:



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אין על דרעי!!! הוא היחיד שיעזור לעם!!!

    2. 5

      רק ש"ס תעזור לציבור החרדי עם שמירה על כל הדברים הקדושים ועל התורה

    3. 4

      אריה הוא היחיד שאכפת לו מהציבור!!! לכן אני בוחר רק ש"ס ואני בטוח שהוא ישמור על העם ו היהדות!!!

    4. 3

      אפילו בני תורה הבינו שרק ש"ס באמת דואגת לבני תורה

    5. 2

      תוסיפו עוד; רוני מרעננה גל מקרית שמונה נועה מאשקלון רק תדאגו שזה לא יצא מכתובת IP אחת…