דרעי במסר חריף לגפני: "אל תכנסו לכוללים של ש"ס" • האזינו

    דוד לזר 8 Comment on דרעי במסר חריף לגפני: "אל תכנסו לכוללים של ש"ס" • האזינו
    12:56
    09.06.24
    נתי קאליש No Comments on ב'עדה החרדית' החליטו: עצרת ענק נגד גזירת הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות בין סיעת ש"ס ל'יהדות התורה' עולה הערב מדרגה. בראיון שהעניק יו”ר ש”ס אריה דרעי לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' הוא תקף את יהדות התורה ואמר כי הוא רואה בחומרה את העובדה שנציגים של יהדות התורה נכנסים לכוללים של ש"ס – ומנסים לשכנע את האברכים להצביע ג'.

    דרעי הוסיף ואמר כי "מנגד פנו אלי ציבורים של יהדות התורה ועד עכשיו סירבתי לשתף איתם פעולה" ורימז על 'הפלג הירושלמי' שנמצא בימים האחרונים במגעים עם ש"ס.

    דרעי הוסיף ואמר כי "תמיד לב לאחים אמרו לי שהם לא עוזרים לבחירות כי זה יזיק להם ועכשיו פתאום הם כן עובדים", לדבריו "חיפשתי היום את גפני להתריע על כך והוא עוד לא חזר אלי".

    יצוין כי כבר הבוקר ב'מדברים בחירות' בהגשתם של בצלאל קאהן ודוד חכם אמר גפני כי לש"ס אין טאבו על אזורי הפריפריה וכי יהדות התורה תפעל בכל מקום גם בפריפריות הרחוקות.

    קודם לכן ב'מדברים בחירות' חשף פרשן 'קול חי' מני גירא – שוורץ כי זירה בעייתית נוספת צצה לאחרונה בין ש"ס ליהדות התורה – כתוצאה מהתמיכה הסמויה שאלי ישי ממשיך לקבל מבית הגראי"ל שטיינמן.

    האזינו לראיון המלא:



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      עם מי עוד דרעי יסתכסך מתוך שנאתו לאלי ישי????
      דרעי- נמאסת!!!

    2. 7

      בתחילה הוא אמר מתלונן על ישי שפונה למזרחי וכו' ומיד אחר כך אומר שהוא רצה לפתוח מפלגה ולפנות לדוגמא לאנשי בית יהודי.
      וכן הוא אומר שהוא הציע למרן על רעיונו וכו' בראיונו עם אילנה דיין הוא גם הוא חושב שהוא היה צריך לפתוח מפלגה האם זה אינו חוצפה (חוץ ממה שהוא אומר שהוא "בנה מרן")
      וסופו של דבר הרב מאזוז שהוא מגדולי ישראל תומך באלי ישי. נקודה. ולבוא להגיד שישי הוא בוגד הוא בעצם אומר שהרב מאזוז בוגד.
      ואיו מי שיותר היה מגן על מרן לאורך כל השנים (ויש הרבה דוגמאות) יותר מרב מאזוז. עם כל הכבוד לרבנים כהן ובעדני הם כפופים ודעתם והשקפתם יותר קרובים לליטאים.

    3. 6

      גפני ממש משתדל להסתכסך בכוח עם כל העולם…

    4. 5

      דרעי במצוקה, יורה לכל הכיוונים, פעם זה לכוון ישי פעם זה לכוון דגל,
      אם הוא מדבר כ"כ הרבה על אמונת חכמים וכו'………..
      אז אולי שיתחזק קצת בקטע!!

    5. 4

      ולקחת קולות מהמפלגות האחרות זה לגיטימי? רק הקולות של ש"ס קדושות? רק לש"ס מותר ללחוץ על הציבור כדי לשכנע אותו להצביע לו? הקמפיין של האחרים פסול? לאזרחים אין חופש לבחור במי שהם רוצים? כל מי שלא תומך בש"ס הוא חייב להיות בוגד ופושע? דרעי מכיר מזה לכבד את חופש ההצבעה של כל אחד, וחופש להקים מפלגה לפי השקפת עולמו של כל מנהיג? מה אלי ישי הוא כבול לש"ס עד 120? אסור לו לנוע חופשי לאן שהוא רוצה? איזה מן מנטליות זה? איפה אנחנו? ברוסיה או בסוריה?

    6. 3

      אהבתי. ה"כוללים של ש"ס". אותם הכוללים – לפי ר' אריה- לא שייכים למוסדות ולראשי ומנהלי המוסדות ולא הם אמורים לאפשר או להתנגד לביקורים, אלא הפטרון הפוליטי או מי שרואה את עצמו ככזה, הוא זה שיכתיב. זה משפט ספק חכם ספק גאוני. דרך אגב. יש לך את הרשימה המלאה של "הכוללים של ש"ס" ששם אתה הבעל הבית ?

    7. 2

      אם ישכנעו אז יש פה בעיה לש"ס מדובר בלומדי תורה שהם כבר לא נאיבים לגבי המתרחש במפלגות החרדיות .

    8. 1

      אריה דרעי חזק ואמץ, אתה הקמת את ש"ס, את מעין החינוך התורני, את קרן יהדות ספרד, ואלי ישי נח על זרי הדפנה בעשור האחרון בלי לקדם את הספרדים מילימטר!
      שלא לדבר על גפני שמחפש את הספרדים בבחירות, ורגע אחרי מעיף אותם לכל הרוחות ונותן לבנותיהם להרקב בבית בלי סמינרים.