"ישיבתה האחרונה של הכנסת התשע-עשרה- נעולה!"

    גואל ועקנין No Comments on "ישיבתה האחרונה של הכנסת התשע-עשרה- נעולה!"
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגע לפני נעילת דיוני הכנסת התשע עשרה, סיכם יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין את פעילותה, ואמר: "אלו הם רגעיה האחרונים של הכנסת התשע-עשרה, וזו העת לסיכומים ולתודות. כנסת ישראל היא אחד הגופים המושמצים ביותר, לרוב, ביחס הפוך לנעשה בה. נדמה לי, שמתקיים בה המשפט העממי: "לעתים אי אפשר אתה, אבל גם אי אפשר בלעדיה…".

    אדלשטיין אמר כי "אני גאה על כך, שגם בפרק הזמן המוגבל שעמד לרשותנו, נעשתה כאן עבודה פרלמנטרית ענפה מאד. קיימנו מאות דיונים במליאה ובוועדות, אישרנו עשרות רבות של דברי חקיקה, והבאנו לכל בית בישראל את השיח הציבורי הסוער בכל נושא הנוגע לחיינו".

    "בשנתיים הללו ארחנו בכנסת ראשי מדינות, בהם מבריטניה, מקנדה ומצרפת, לצד ראשי פרלמנטים ומשלחות מכל קצוות תבל. הגברנו מאד את השקיפות של עבודת הכנסת והנגשנו אותה לציבור יותר מאי פעם: חנכנו אתמול את מאגר החקיקה הלאומי החדש; השקנו פורטלי ועדות חדישים ופתחנו את מאגר השאילתות לציבור. לצד פעילותו המוצלחת של מרכז המבקרים המתחדש, יכול כל אדם "להרגיש בבית" בכנסת. הפכנו את כנסת ישראל לפרלמנט הירוק בעולם, על ידי שורה של צעדי חסכון באנרגיה, והוצאנו לדרך את פרויקט "הגג הסולארי" הראשון בפרלמנטים בעולם".

    "אני משוכנע, שבעזרת ה' עוד יהיה המשך לכל אלו. חברי וחברות הכנסת, צאתכם לשלום, ולחלקכם לפחות- גם: שובכם בשלום".

    "ישיבתה האחרונה של הכנסת התשע-עשרה- נעולה!".



    0 תגובות