ירושלים: "ההיענות מוגברת בגיוס חרדים למשמר האזרחי"

    אריאל שרפר 1 Comment on ירושלים: "ההיענות מוגברת בגיוס חרדים למשמר האזרחי"
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עירית ירושלים ניר ברקת אמר היום בכנס שדרות: "אין ספק שהביטחון האישי מעורער בעיר ירושלים, אבל אנחנו ננצח את האתגר, עברנו דברים יותר קשים".

    בעקבות הדברים שוחחתי הערב עם יושבת-ראש סיעת 'ירושלמים' סגנית ראש העיר רחל עזריה, הנושאת גם בתפקיד המשנה לתיק החינוך בעירית ירושלים, על מאמצי העירייה לייצב את הערעור שהורגש בביטחונם האישי של תושבי הבירה בזמן האחרון- ובמיוחד בתחום אבטחת גני-הילדים ומוסדות החינוך-  בשל העובדה שהורים רבים טענו שהם אינם חשים בשינוי משמעותי בנהלי שמירה וביטחון בעיקר בגנים בירושלים שמספר הילדים הלומדים בהם אינו מחייב מאבטח במקום.

    לדברי רחל עזריה- הגורם העיקרי לאבטחת מוסדות חינוך הינו כוח אדם מיומן- בדגש חזק על המילה מיומן- שמוכשר לתת מענה נכון ויעיל במצב חירום. בשל כך החליטו בעיריית ירושלים בהתייעצות עם גורמי ביטחון מומחים כי השיטה העדיפה היא שיטת תגבור רכבי השיטור העירוני – שבאמצעות לחצני מצוקה בגנים- יכולים להגיע למקום תוך שתי דקות ולהגיב בצורה איכותית בהרבה ממאבטח המוצב שם דרך קבע- אך אינו מיומן בתפקידו- בשל הצורך להוסיף עוד אלפיים מאבטחים תוך זמן קצר.

    סגנית ראש העיר ירושלים רחל עזריה התייחסה גם למסע הפרסום לגיוס מתנדבים למשמר האזרחי וציינה כי ההיענות לכך מגיעה מכל תושבי הבירה כשהעניין בשותפות לאבטחת התושבים זוכה להתייחסות מיוחדת בציבור החרדי בירושלים- בשל העובדה שבפיגועים האחרונים שאירעו בבירה נפגעו ונרצחו למרבה הצער יהודים חרדים בעלי משפחות- שמכריהם מבינים כי עליהם למצוא מענה לאיום על ביטחונם וההתגייסות למשמר האזרחי בירושלים היא אחת הדרכים לעשות זאת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מישהו יודע אולי ? כמה ילדים אפשר ל… בשתי דקות?