מתן תורה: ב'לב נעמי' ממשיכים את יוזמת חלוקת ש"ס שוטנשטיין

    אבי יעקב No Comments on מתן תורה: ב'לב נעמי' ממשיכים את יוזמת חלוקת ש"ס שוטנשטיין

    לקראת חג מתן תורה, ארגון "לב נעמי" ממשיך ביוזמה המבורכת, שכבר נמשכת בשנה השלישית ברציפות: תרומות של גמרות שוטנשטיין בבתי החולים. התורמים כבר בימים הקרובים יזכו ובחג השבועות הקרוב הגמרות כבר יהיו בבתי החולים לרווחת המאושפזים שמעוניינים ללמוד

    צילום: יח"צ
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בארגון 'לב נעמי' מבשרים כי לקראת חג השבועות גם השנה ניתן יהיה להיות שותפים בשילוב נדיר של מצוות לימוד תורה וחסד, על ידי  רכישת גמרות שוטנשטיין לבתי החולים בישראל.

    במהלך השנתיים האחרונות התקבלו בבתי החולים מעייני הישועה בבני ברק, שניידר בפ"ת, העמק בעפולה ובעוד בתי חולים ברחבי הארץ הגמרות – סט שלם של ש"ס בבלי מבואר בפירוש הנפלא ומאיר העיניים של שוטנשטיין המאפשר לשוהים בבתי החולים, חולים מאושפזים ובני משפחה השוהים לצידם, לקחת לעצמם פסק זמן רוחני ולהתעמק בסוגיא.

    בלב נעמי הוחלט כי גם השנה לקראת חג מתן תורה, ירתמו לרכישת הסט לעוד מספר בתי חולים.

    הרב משה כהן, יו"ר לב נעמי: "במהלך השנה כולה אנו זוכים לתגובות ותודות מרגשות, גם מרבני בתי חולים וגם מאנשים ששהו בבתי החולים. הם הגיעו לבתי הכנסת בבתי חולים והתרגשו למצוא שם גמרות שוטנשטיין שהשיבו את נפשם ונתנו מרגוע ואפשרות לצלול לעולם של לימוד ולפחות לזמן קצר לשכוח איפה הם נמצאים. החלטנו להצעיד את הפרויקט הזה קדימה גם השנה ולהגיע ליעד של ש"ס שוטנשטיין לכל בית חולים בישראל. זו זכות עצומה שיש בה גם חלק בלימוד התורה לאורך שנים רבות וגם גמילות חסד עם השוהים בבתי החולים", מסיים הרב כהן.

    בהנהלת לב נעמי מציינים  כי התורמים כבר בימים הקרובים יזכו ובחג השבועות הקרוב הגמרות כבר יהיו בבתי החולים.

    כל אחד יכול לתרום, אפילו גמרא אחת!  ולקחת חלק במיזם הגדול הזה.

    ניתן גם לתרום ולהנציח לעילוי נשמת.

    לתרומת גמרות , משרדי לב נעמי: 03-677-1111

    או באתר גיוסים: www.giusim.co.il

     



    0 תגובות