אלוף במיל': "לצפון יחזרו חלוצים שאיש לא מבטיח להם ביטחון"

    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on אלוף במיל': "לצפון יחזרו חלוצים שאיש לא מבטיח להם ביטחון"

    אפשר להילחם בצפון ובדרום במקביל? אלוף במיל' גרשון הכהן בראיון ל'קול חי': "הצבא קטן מדי. חסרות לו 3-4 אוגדות. צה"ל קטן למלחמה בהיקף הזה. מי שקיצץ בצה"ל עשה טעויות. גם אם יהיה הסדר מדיני לא בטוח שאפשר לבטוח בו. חיזבאללה הוא כוח צבאי שיכול לטלטל את ישראל אסטרטגית"

    האלוף במיל גרשון הכהן בכנס הרצליה לביטחון צילום: צילומסך; כנס הרצליה לביטחון
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    אלוף במיל' גרשון הכהן, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס למצב הביטחוני בצפון: "גם אם יהיה הסדר ספק אם אפשר לבטוח בו. חיזבאללה הוא כוח צבאי שיכול לטלטל את ישראל אסטרטגית ונתמך באופן מלא ע"י איראן. זו מלחמה גורלית קיומית".

    כאשר נשאל האם אפשר להילחם בצפון ובדרום במקביל, השיב הכהן: "הצבא קטן מדי. חסרות לו 3-4 אוגדות. צה"ל קטן למלחמה בהיקף הזה. מי שקיצץ בצה"ל עשה טעויות".

    על הלחימה ברצועת עזה, אמר האלוף במיל': "צה"ל מגלה צורת פעולה מאוד יעילה. זה הישג גדול. צריך לממש את ההישגים שם ולא לעזוב באמצע. הדבר הגדול שצריך לשאוף אליו הוא לבודד אתת עזה ממצרים. כל החימוש מגיע משם".

    הכהן הוסיף ואמר כי "גם אם הלחימה תיפסק המלחמה לא מסתיימת. לצפון יחזרו חלוצים שאיש לא מבטיח להם ביטחון. יש צעירים חדורי אמונה. זה כמו קריעת ים סוף, קודם נכנסים ואז נקרע הים".

    "זכותו של רשב"י תושיע אותנו בע"ה", אמר הכהן לסיום.



    0 תגובות