ישראל יודקין ואלי אמסלם הי"ד נפלו בקרב בצפון הרצועה

    קובי פינקלר No Comments on ישראל יודקין ואלי אמסלם הי"ד נפלו בקרב בצפון הרצועה

    ועד כפר חב"ד מודיע בצער רב על נפילתו של החייל ישראל יודקין הי"ד בקרב קשה בצפון רצועת עזה. באירוע אחר נפל סמ״ר אלי אמסלם הי"ד. ובתוך כך, נמשכת הלחימה של צוות הקרב החטיבתי 7 בלב ג'באליא. השמדת מתחמי שיגור רקטות, פשיטות על מרחבי לחימה של חמאס ואיתור מאות פרטי אמל״ח. במהלך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-130 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה

    ישראל יודקין ואלי אמסלם הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 נלחמים באופן עצים במרחב ג׳באליה. עד כה, הכוחות השמידו עשרות רבות של תשתיות טרור, תקפו כ-100 מטרות מהאוויר וירו כ-500 פגזי ארטילריה.

    הכוחות פשטו על עשרות מתחמי לחימה של חמאס. במסגרת המאמץ להשמדת יכולות התמ״ס, הכוחות איתרו והשמידו מספר משגרים מוכנים להפעלה ועשרות רקטות. בנוסף, במהלך הסריקות, הכוחות איתרו אמצעי לחימה ובניהם חגורות נפץ, מטענים מוכנים להפעלה, רימונים, נשקים ותחמושת.

    בתוך כך, ועד כפר חב"ד הודיע בשעות הצהריים על נפילתו של החייל ישראל יודקין הי"ד בקרב קשה בצפון רצועת עזה.

    מגדוד נצח יהודה נמסר: "אנחנו אחרי 2 אירועים מבצעיים ולא פשוטים בגדוד. הראשון כוח שעלה על מטען והשני ירי צלף. כתוצאה מהאירועים נהרג סמ״פ ישראל יודקין ועלה לדרגת סרן וסמ״ר אלי אמסלם זכרונם לברכה.

    בנוסף, באירוע פיצוץ מטען נפצעו שלושה לוחמים. באירוע צלף נפצע באורח קשה לוחם נוסף.

    הפצועים במצב יציב ומטופלים בבתי חולים. הגדוד ימשיך ללוות את משפחות הפצועים והנופלים ומחבק אותם", הודעת הגדוד.

    במקביל, בדרום הרצועה: צוותי הקרב החטיבתיים של אוגדה 162, אליהם הצטרף צק״ח הנח״ל, המשיכו הלילה בפעילות ההתקפית ברפיח. הכוחות פועלים כעת באופן מדויק בעקבות מידע על יעדי טרור במרחב שכונת ׳ברזיל׳ ובמרחב ׳שבורה׳ תוך הימנעות ככל הניתן מפגיעה באוכלוסייה אזרחית, לאחר שהאזרחים התפנו מהמרחב. הפעילות החלה במטס תקיפה מקדים של מטוסי קרב של חיל האוויר נגד יעדי טרור של חמאס ברפיח.

     

    לוחמי צק״ח 679 חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים במרכז הרצועה בהיתקלויות ובירי טנקים.

    במהלך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-130 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה, בהן חוליות מחבלים, מבנים צבאיים, עמדות תצפית ותשתיות טרור נוספות.



    0 תגובות