קיץ של אופנה ומותגים ברשת המשביר לצרכן

    נורית אפפלבוים No Comments on קיץ של אופנה ומותגים ברשת המשביר לצרכן
    צילום: יח"צ
    17:00
    03.06.24
    נתי קאליש No Comments on משרד החקלאות הכחיש פניות בנושא הכלבים; העירייה מציגה תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כיום, אורח החיים של הנשים בישראל הוא אינטנסיבי מאוד. כולן שאפתניות, מנהלות חיים מלאים- קריירה, בית ומשפחה, סדר היום עמוס עד מאוד. אורח חיים שכזה דורש מהן בעיקר להקפיד על בחירת לבוש אופנתי בכל אשר הן פונות- ליום יום, לעבודה, ליציאות או לאירועים. 

    בדיוק עבור נשים כאלו, שצורכות אופנה באופן קבוע ויודעות לעשות בחירות שיקיות עם שילובים מדהימים, ברשת המשביר לצרכן קיימים המותגים שנותנים את המענה המדויק, לכן נשאר רק לבוא ולהתאים את האאוטפיטים שמתאימים לכן.

    בסניפי הרשת תמצאו את כל מותגי הקיץ שישוו לכם ניחוח אירופאי משהו. אופנה ליום יום ולאירועים, פריטים שיאפשרו לכם לשלב בין סגנונות שונים לכדי הופעה מתוחכמת ומרשימה. כל מה שאתם צריכים לקיץ תחת קורת גג אחת. 

    בין המותגים תמצאו את קנט קול, מורגן, נאוטיקה, טומי הילפיגר, גס ועוד ועוד. המותגים במשביר מלאים עיצובים וגזרות חדשניות, כולל אלמנטים מחיי היום יום, קולקציות שמשדרות עוצמתיות ועצמאות. 

    ברשת המשביר לצרכן תמצאו כל מה שאופנתי, בצבעים מרעננים ומבדים ייחודיים. מאופנה עכשווית שכוללת: הנעלה, טיפוח, איפור, נדוניה, הלבשה אישית, תכשיטים ועוד.

    אתם מוזמנים להנות ממבצעים וממגוון מותגים שווים במחירים משתלמים הקיץ, בכל המחלקות. חברי המועדון נהנים ממגוון של מבצעים ברשת המשביר, אז בואו להתחדש לקראת הקיץ בסניפים או באתר האונליין: Mashbir365.co.il

     



    0 תגובות