הנשיא מיליי מודה על חילוץ החטופים אזרחי ארגנטינה

פנחס בן זיו No Comments on הנשיא מיליי מודה על חילוץ החטופים אזרחי ארגנטינה

לאחר מבצע החילוץ המוצלח, נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי מפרסם הודעת תודה: "לשכת הנשיא מודה לצה"ל, לשב"כ ולמשטרת ישראל על שסיימו בהצלחה את חילוץ הארגנטינאים פרננדו סימון מרמן ולואי הר, שנחטפו מאז ה-7 באוקטובר האחרון על ידי המחבל. קבוצת חמאס. במהלך ביקורו במדינת ישראל, חזר הנשיא חוויאר מיילי בפני הנשיא הרצוג וראש הממשלה נתניהו על הבקשה לשחרור כל אחד מבני הערובה הארגנטינאים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר מבצע החילוץ המוצלח בו חולצו משבי החמאס החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר, שמחזיקים שניהם באזרחות ארגנטינאית. נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי שביקר בימים האחרונים בארץ מפרסם הודעת תודה בה נכתב: "לשכת הנשיא מודה לצבא ההגנה לישראל, לשב"כ ולמשטרת ישראל על שסיימו בהצלחה את חילוץ הארגנטינאים פרננדו סימון מרמן (60) ולואי הר (70), שנחטפו מאז ה-7 באוקטובר האחרון על ידי המחבל. קבוצת חמאס".

"במהלך ביקורו במדינת ישראל, חזר הנשיא חוויאר מיילי בפני הנשיא יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו על הבקשה לשחרור כל אחד מבני הערובה הארגנטינאים, וממשיך לשמור בתקיפות על גינוי הטרור של חמאס" לשון ההודעה.

"במבצע מפתיע – שני ארגנטינאים שהוחזקו בידי חמאס שוחררו על ידי הכוחות הישראלים", הייתה הכותרת בעיתון הארגנטינאי "קלארין", שם נכתב כי ממשלת ארגנטינה קיבלה מידע על הפעולה דרך גורמים דיפלומטיים.



0 תגובות